بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۴۲۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
باراک اوباما گفت: فکر نمی‌کنم ولادیمیر پوتین تغییر رویه دهد مگر اینکه سیاست‌ها براساس شرایط اقتصادی سخت در روسیه تغییر کند.
تدبیر24: باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه یک ناسیونالیست است که نگرش واپسگرایانه به سیاست‌های روسیه دارد. همین امر همسایگان را می‌ترساند و به اقتصاد مسکو آسیب می‌رساند.

اوباما گفت:من درباره روسیه خوشبینی زیادی ندارم. روابط من با پوتینصریح و حساب شده است . زمانی که مدودف، رئیس جمهور روسیه بود ما روابطی بسیار سازنده داشتیم، گرچه در آن زمان نیز هنوز پوتین قدرت اصلی پشت پرده بود. تا حدودی علت این است که مسئله اوکراین پوتین را غافلگیر کرد.

وی افزود: تحریم‌ها ضرر زیادی به اقتصادی روسیه زده است. چنین سیاستی در داخل روسیه برای پوتین فایده داشته است و محبوبیت او را بیشتر کرده است اما در سطح بین المللی روسیه را به طور کامل منزوی کرده است. مردم باید توجه داشته باشند ما تا چه حد توانسته ایم اروپا را در تحریمها علیه روسیه متحد نگه داریم و روسیه را برای رفتارهایش تنبیه کنیم گرچه این مسئله برای اقتصاد اروپا نیز دشواریهایی داشته است اما مردم اروپا می دانند که هم اکنون اصولی اساسی در خطر است و آن کمک به صلح و شکوفایی در اروپاست که نمی توان آن را نادیده گرفت.

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: من بعید می دانم پوتین به این زودی‌ها ذهنیت خود را تغییر دهد. به نظر من تا زمانی که سیاست داخل روسیه تحت تاثیر اقتصاد این کشور قرار نگیرد و همسو با آن حرکت نکند، ذهنیت پوتین تغییر نخواهد کرد. به همین علت است که ما باید همچنان فشارها بر روسیه را حفظ کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
0
1
اوباما:"چنین سیاستی در داخل روسیه برای پوتین فایده داشته است و محبوبیت او را بیشتر کرده است "
چرا این حرف رو در مورد روسیه زده؟خب معلومه چون در روسیه یک مشت وادادی داخلی که رسانه ها را قبضه کرده و تبلیغات دروغ راه بیندازند وجود نداره که منافع روسها رو برعکس نشون بدن مثل وادادهای ایران. پس اوباما هم فهمیده مردم روسیه میدونن که پوتین کار درست رو برای روسیه انجام میده مجبور شده بگه روسیه منزوی شده. والا این اروپاییها و امریکاییها از قرن 16 میلادی فکر میکنن تموم جهان اونها هستند نمیدونم مگه بقیه کشورها برگ چغندرن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها