بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: لغو سخنرانی افراد ارزشی در دانشگاه‌ها گواه بر بی‌سر و سامانی وزارت علوم است.
تدبیر24: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی دقایقی پیش در حاشیه برگزاری همایش عرصه فعالان عفاف و حجاب  در ارتباط با لغو سخنرانی جریان‌های ارزشی در دانشگاه به مناسبت 16 آذر اظهار کرد: این مسئله به علت وضعیت بی‌سر و سامان وزارت علوم در چند ماه گذشته در مدیریت دانشگاه‌ها رخ داده است و سبب شده تا امروز سخنرانی‌ افراد ارزشی در دانشگاه‌ها لغو شود.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: دانشجوی بصیر و عنصر فعال در دانشگاه‌ها در پای صحیت‌های افراد ارزشی تقویت شده و لغو چنین سخنرانی‌هایی آثار و تبعات منفی در فضای دانشگاه دارد.

وی در ارتباط با جایگاه هنر در سینما در کشور عنوان کرد: همان طور که در مسئله عفاف و حجاب اقدام موثری تاکنون صورت نگرفته است در مسئله فیلم‌های هنری نیز کار ارزشمندی انجام نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: فیلم ارزشمندی که برای جشنواره فجر امسال ساخته شده باشد را سراغ ندارم اما سال گذشته فیلم شیار 143 اثر ارزشمندی بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: امیدواریم در عرصه هنر افراد ارزشمند بیشتری وارد شوند تا فیلم‌های ارزشی همانند شیار 143 ساخته شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930917000534#sthash.rxHBNgpR.dpuf
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها