بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
یک مقام امنیتی بلندپایه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران، حماس را به یک شبکه مخابراتی پیشرفته شبیه به حزب‌الله مجهز کرده است.
تدبیر24:یک مقام امنیتی بلندپایه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حماس در جنگ اخیر غزه به شبکه ارتباطی پیشرفته مجهز شده بود.

مجله نظامی «بازم» اسرائیل به نقل از این مقام آگاه امنیتی نوشت: حماس یک شبکه مخابراتی چینی بسیار پیشرفته از ایران دریافت کرده است که در دقت و تکنولوژی شبیه به شبکه ارتباطی حزب‌الله لبنان است.

منابع غربی و آمریکایی در همین راستا اعلام کردند صحبت از یک شبکه ارتباطی با تکنولوژی بسیار پیچیده است که به نظامیان در میدان جنگ این امکان را می‌دهد که بدون دردسر تماس برقرار کنند و امکان رهگیری سخنان آنان نیز وجود ندارد.

بر اساس این گزارش ساخت این شبکه ارتباطی در چین انجام شده است و بر اساس برآوردها اکنون به ایران رسیده است و نمونه این شبکه ارتباطی از سوی ارتش آمریکا نیز استفاده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها