بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۴۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
میلاد فخرالدینی درباره آخرین شرایطش در باشگاه استقلال اظهار داشت: من با استقلال قرارداد دارم و اولویتم همکاری با این باشگاه و ماندن در این تیم است.
تدبیر24: میلاد فخرالدینی درباره آخرین شرایطش در باشگاه استقلال اظهار داشت: من با استقلال قرارداد دارم و اولویتم همکاری با این باشگاه و ماندن در این تیم است.
وی در واکنش به اینکه گفته شده قرار است به تیم پرسپولیس برود خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم اولویتم ماندن در استقلال است. نمی دانم این خبر از کجا آمده است اما اگر قرار بر جدایی ام از استقلال باشد تلاش می کنم که بهترین تصمیم را بگیرم.
میلاد فخرالدینی در این خصوص که گفته می شود قرار است بابک حاتمی به استقلال بپیوندد عنوان کرد: باشگاه استقلال مختار است هر بازیکنی را که مدنظرش است به خدمت بگیرد و من به عنوان بازیکن فقط باید وظایفم را برای تیمم انجام بدهم و در خدمت تیمم هستم.
وی در ارتباط با دیدار این هفته تیمش برابر استقلال خوزستان تأکید کرد: ما دیگر نباید امتیاز ارز دست بدهیم. الان در لیگ همه برای بالا ماندن و بالاتر رفتن در جدول تلاش می کنند و ما باید مانند بازی رفت که از این تیم امتیاز کامل بازی را گرفتیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.
مدافع استقلال تصریح کرد: بازی با این تیم قطعا آسان نیست. تیم عبداله ویسی در اهواز بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته و در تهران هم برای ما دردسر ساز شد ولی ما همه هم و غم مان برای کسب هر سه امتیاز بازی است و با این هدف به اهواز خواهیم رفت تا این تیم را شکست دهیم.
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها