بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
مرکز تحقیقات صلح چین 'فیدل کاسترو' رییس جمهوری سابق کوبا را برنده جایزه صلح کنفسیوس اعلام کرد.
تدبیر24:به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری فرانسه از پکن، چین برای تقدیر از تلاش فیدل کاسترو در 'حل بحران های بین المللی'، وی را برنده جایزه کنفسیوس اعلام کرد.

این جایزه مشابه جایزه صلح نوبل است.

به نوشته روزنامه 'گلوبال پست'، 'لیو ژیکین' یکی از سازمان دهندگان جایزه صلح کنفسیوس گفت: کاسترو در زمانی که قدرت را در دست داشت برای حل بحران ها و نزاع های مربوط به روابط بین المللی هیچگاه به زور و خشونت متوسل نشد.

وی افزود: پدر انقلاب کوبا از زمان کناره گیری از قدرت در سال 2008 میلادی تا کنون، با رهبران و سازمان های خارجی دیدار کرده و به طور خستگی ناپذیری در جهت حذف سلاح هسته ای تلاش کرده است.

علاوه بر کاسترو، نام ' پارک چونگ هی' رییس جمهوری کره جنوبی، 'بان کی مون' دبیرکل سازمان ملل، سازمان همکاری های شانگهای و یک گروه محلی در فهرست نامزدان دریافت جایزه صلح کنفسیوس برای سال 2014 میلادی بود.

نخستین جایزه کفسیوس در سال 2010 میلادی به 'لیان شان' معاون سابق رییس جمهوری تایوان تعلق گرفت و در سال 2011 میلادی نیز 'ولادیمیر پوتین' به عنوان برنده این جایزه معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها