بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۴۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
بازیکن مدنظر آبی ها هنگام حضور در باشگاه استقلال با لیدرهای دو آتشه این تیم عکس یادگاری گرفته است.
تدبیر24: بازیکن مدنظر آبی ها هنگام حضور در باشگاه استقلال با لیدرهای دو آتشه این تیم عکس یادگاری گرفته است.
در حالی که هنوز مشخص نیست محسن مسلمان به استقلال بپیوندد یا نه، عکسی از محسن مسلمان در مقابل باشگاه استقلال منتشر شده تا نشان دهد که عزم خود مسلمان برای استقلالی شدنش بیشتر از باشگاه ذوب آهن است.

این عکس در کنار پاک کردن عکس های دوران پرسپولیسی بودنش در شبکه های اجتماعی به خوبی اعلام می کند که او می خواهد پیراهن استقلال را بر تن کند.

لیدرهای استقلال در این تصویر از مشوقین قدیمی استقلال هستند که اگر هوادار این تیم باشید و ورزشگاه زیاد رفته باشید، حتما آنها را روی سکوها دیده اید.

هرچند مسلمان با استقلال قرارداد داخلی امضا کرده ولی هنوز چیزی نهایی نشده و باید دید در نهایت باشگاه ذوب آهن راضی می شود تا مسلمان استقلالی شود یا اتفاق دیگری می افتد.
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها