بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معلمانی که به امر پژوهش می پردازند باید مورد حمایت قرار گرفته و امکان ادامه تحصیل برای آنها فراهم شود.
تدبیر24: محمد فرهادی روز یکشنبه در مراسم آغاز هفته پژوهش در هنرستان نمونه دولتی پسرانه آزادی فلسطین منطقه هفت تهران خطاب به فرهنگیان اظهار داشت: وظیفه دولتمردان، برنامه ریزی درست و فراهم کردن امکانات پژوهش برای شماست و وظیفه شما نیز کار و تلاش هدفمند و دغدغه پیشرفت علمی کشور است.

وی ادامه داد: روحیه پرسشگری در سنین کودکی رشد می کند و آموزش وپرورش می تواند زمینه پژوهش را در دانش آموزان تقویت کند.

فرهادی تصریح کرد: توسعه علمی در کشور با پژوهش همراه است و مدرسه محل تحقق این پژوهش بین دانش آموزان خواهد بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وجود پژوهش سراهای دانش آموزی را برای تحقق پژوهش در کشور امیدوار کننده توصیف کرد و ادامه داد: در آموزش و پرورش، پژوهش با دو رکن معلم و دانش آموز همراه است که باید شرایط آن متناسب با مقتضیات دانش آموز باشد و در این زمینه لازم است به دانش آموزان کمک شود.

فرهادی با بیان اینکه پژوهش باید راهنمای توسعه پایدار در کشور باشد خاطر نشان کرد: باید تمامی مسایل کشور به عنوان هدف پژوهش مدنظر قرار گیرد در غیر این صورت تحقق اهداف، دست نیافتنی خواهد بود.

در این مراسم که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، از 32 معلم پژوهنده، چهار پژوهشگر برتر در سطح ملی، سه پژوهشگر دانشگاهی، دو مجری مدیر برتر پژوهش سرای دانش آموزی و هفت دانشجو معلم پژوهشنده تجلیل به عمل آمد.

هفته پژوهش از امروز به مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها