بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: منعی در خصوص واگذاری باشگاه ها به اشخاص حقیقی وجود ندارد اما معتقدیم اگر باشگاه به صورت تعاونی بوده و به اشخاص حقوقی واگذار شود نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.
تدبیر24:ایرج ندیمی ، با بیان اینکه مرجع قضایی نمی تواند مانع اجرای حکم قانونی شود، گفت: مرجع قضایی نمی تواند درباره واگذاری باشگاه ها نظر دهد و اگر مشکل میزان طلب ها یا بدهی هایی باشگاه های مورد نظر است، پرداخت ها دراین زمینه باید بعد از واگذاری پرسپولیس و استقلال صورت گیرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مرجع قضایی نمی تواند حکم قانونی را متوقف کند، یادآور شد: مراجع قضایی تنها می توانند در تفهیم مصادیق، صلاحیت ها و یا بروز کلاهبرداری های احتمالی ورود کند و سایر مسائل مربوط به سازمان خصوص سازی است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پایان آذرماه، گفت: ما در مجلس و وزیر در وزارت ورزش و جوانان مصر هستیم تا پایان ماه جاری هر دو باشگاه واگذار شوند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان در خصوص نحوه واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به شخص حقیقی یا حقوقی، خاطرنشان کرد: منعی در خصوص واگذاری باشگاه ها به اشخاص حقیقی وجود ندارد اما معتقدیم اگر باشگاه به صورت تعاونی بوده و به اشخاص حقوقی واگذار شود نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.

منبع: خانه ملت
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها