تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۴۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم می‌گوید این تیم خودش کمبود بازیکن دارد و نمی‌تواند به تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس بازیکن بدهد.
تدبیر24: گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال به خدمت گرفتن ایوب کلانتری بازیکن تیم صبای قم است و حتی صحبت از معاوضه کلانتری با یکی، دو بازیکن پرسپولیس هم مطرح شده است. با این حال اکبر غمخوار رئیس هیات مدیره باشگاه صبا می‌گوید هنوز پیشنهادی به این باشگاه نرسیده است.

وی گفت: ما خودمان مشکلات زیادی داریم. مهاجم برزیلی ما مشکلات خانوادگی دارد و برای همین به برزیل رفته و معلوم نیست برگردد. تیم صبا از نظر بازیکن کمبود دارد و قطعا بازیکنی را به تیم‌های دیگر نمی‌دهد. البته اگر پرسپولیس کلانتری را به صورت قرضی و برای لیگ قهرمانان آسیا بخواهد ممکن است با درخواستشان موافقت کنیم.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها