بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
سرمربی تیم فوتبال امید از برپایی سه اردوی تدارکاتی در کیش،عمان و ترکیه خبر داد و گفت: توانایی فنی بازیکنان تیم امید بالاست.
تدبیر24: محمد خاکپور روز گذشته از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به فرصت زمانی که در اختیار داریم ، نخستین اردو را در جزیره کیش به مدت 10روز برای تیم امید برگزار می کنیم .

خاکپور گفت: پس از آن نیز اردوی 12 روزه ای در کشور عمان و سپس اردوی دیگری در آنتالیای ترکیه خواهیم داشت . در این اردوها 9 بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده است.همچنین تیم فوتبال امید در یک دیدار تدارکاتی برابر دانمارک حاضر می شود.

وی در باره حضور خود در این تیم گفت: قرعه به نام ما خورد تا سرمربی این تیم باشیم و امروز احساس کردم باید این تجربه را در اختیار جوانان بگذارم.

خاکپور افزود: از تمامی مربیان خواهش می کنم در این زمینه ما را یاری دهند، زیرا من به تنهایی نمی توانم.

سرمربی تیم امید اظهار داشت: در حال حاضر توانایی فنی تیم بالاست و باید تمام عزم ها جزم شود تا بتوانیم دل ملت را شاد کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا مجید صالح یکی از دستیاران شماست؟ گفت: بله و از وی خواهش کردم که با ما همکاری کند اما باید بگویم که لفظ دستیاری را دوست ندارم و همه همکار هستیم و از این توانایی باید بتوانیم برای پیشرفت این تیم استفاده کنیم.

خاکپور همچنین درپاسخ به پرسشی درباره اینکه شما گفتید اگر کاشانی نباشد کارنمی کنید و این درحالی است که وی استعفا داده است؟ گفت: کاشانی هم اکنون همراه تیم است و قطعا وی همراه ما در این تیم است .
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها