بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۴۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
بنرهایی برای عرض تسلیت به مناسبت درگذشت بازیگر پرسپولیسی کشورمان در ورزشگاه درفشی‌فر نصب شد.
تدبیر24:تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر با سوت حمید درخشان آغاز شد و مطابق دو روز گذشته بازیکنان پرسپولیس به کارهای قدرتی و استقامتی پرداختند. این تمرینات شامل دویدن در مسافت‌های کوتاه و بلند بود و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات‌شان را برگزار کردند.البته بعد از تمرینات استقامتی بازیکنان پرسپولیس به کار با توپ پرداختند. حفظ توپ و پرسینگ بازیکن صاحب توپ از برنامه های بازیکنان پرسپولیس بود. درخشان از بازیکنان می‌خواست تک ضرب به توپ ضربه بزنند.

این تمرین اما با اتفاقاتی هم همراه بود به طوری که ظهر امروز اعلام شد ورود خبرنگاران به ورزشگاه درفشی‌فر ممنوع است اما پس از حدود 20 دقیقه اجازه ورود خبرنگاران به ورزشگاه درفشی‌فر داده شد.

در تمرین امروز باز هم رضا حقیقی غایب بود و از طرف دیگر فرشاد قاسمی به دلیل بیماری با کسب اجازه از کادر فنی از درفشی‌فر خارج شد.

همچنین هادی نوروزی و حمیدرضا علی‌عسگری شرکت کردند و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند. از تمرین امروز پرسپولیس حدود 10 هوادار دیدار کرد. البته رضا نورمحمدی در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد تا هم با درخشان درباره آینده اش صحبت کند و هم به فیزیوتراپی پرداخت.

بنرهای تسلیتی هم برای درگذشت مرتضی احمدی پیشکسوت عرصه بازیگری و گویندگی کشورمان که از هواداران پرسپولیس بود هم در ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها