بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۴۰۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
رئیس جمهوری کشورمان در حکمی محمدباقر نوبخت را به عنوان «معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور» منصوب کرد.
تدبیر24:حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری کشورمان، در حکمی "محمدباقر نوبخت" را به عنوان "معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور" منصوب کرد.

متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت
 
براساس اصل یکصد بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه شماره 12991 /93/ 206 مورخ 26 /9/ 1393 شورای عالی اداری، باتوجه به تعهد، شایستگی و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان «معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور» منصوب می‌شوید.
 
با عنایت به جایگاه رفیع و نقش ممتاز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ایجاد تحول بنیادین در راهبری توسعه کشور، طراحی زیرساخت‌ها و رصد توسعه پایدار و متوازن در کشور، انتظار می‌رود جنابعالی با بهره‌گیری از صاحب‌نظران و کارشناسان برجسته و پایه‌ریزی ساختاری مناسب و چابک برای آن سازمان، نسبت به تحقق اهداف و وظایف محوله تلاش وافر به‌کار بندید.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

شایان ذکر است؛ پیش از این نیز رئیس‌جمهور مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی با ساختار جدید را ابلاغ کرده بود.  
 
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ادغام دو سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده بود. سازمان برنامه و بودجه در سال 1327 در ایران پایه گذاری شد که وظیفه آن مراقبت و نظارت بر اجرای برنامه ها و لوایح بودجه بود که ۱۸ تیر ماه ۱۳۸۶ به دستور محمود احمدی نژاد منحل شد و وظایف آن به دو معاونت ریاست جمهوری تحت عناوین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی منتقل شد. احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یکی از وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۳
ناهید
|
ROMANIA
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
1
1
سلام. بهشت را به بها میدهند نه به بهانه (دکتربهشتی)
آقای ریس جنهور تعریف جدیدی جهت سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارایه کرده اند.
آیا به سبب از سر بازکردن امر احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که جناب احمدی نژاد منحلش نمود و یا. ...
چرا آقای نوبخت سمتشان قبل از متقاعد کردن جناب توکلی و مجلس بابت انجام ندادن کار غیرقانونی .....
عالم محضر خداست در محضر خدا بواسطه ادعاهایتان سخت امتحان میشوید
دی شیخ همی گشت گرد شهر. از دیو و دد ملولم وانسانم آرزوست
آش خوردن که دولا دولا نمیشه
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
0
خوش بحال اقای نوبخت پست مهمی رو گرفتند انشاا... موفق باشند در خدمت بملت
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
0
0
خدا بخیر کند آخرت عاقبت ما را ایشان با آمار الکی تورم را به زیرصفر خواهدرساند در صورتی که همه میدانند تورم هر روز رو به افزایش است ولی قدرت خرید مردم رو به کاهش است بیاید از مردم کوچه و بازار وکاسبان محله تون بپرسید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها