بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
مربی پیشین تیم ملی فوتبال افزود: درباره کنار کشیدن کریمی از تیم ملی، خودش بهترین کسی است که می‌تواند توضیح بدهد. تا به اینجا هم بهترین توضیح همان مسئله‌ای است که در اینستاگرامش گذاشته که : «اگر نمی‌توانی خدمت کنی، برو تا خیانت نکنی».
تدبیر24:مربی پیشین تیم ملی معتقد است که انتخاب علی کریمی به عنوان مربی این تیم توسط کارلوس کی‌روش از ابتدا سؤال برانگیز بوده است.

حسین فرکی در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان که در حال حاضر در اردوی کیش حضور دارد اظهار داشت: بعد از 2 جلسه تمرینی که در اصفهان داشتیم و این تمرینات را بدون بازیکنان ملی پوش بزرگسال و امید دنبال کردیم، روز شنبه به کیش آمده‌ایم و اکنون به جز 2 بازیکن حاضر در تیم ملی، سایر بازیکنان همراه تیم هستند.

وی افزود: در کیش صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و برای اینکه از شرایط بازی دور نشویم، دو دیدار تدارکاتی را پیش‌بینی کرده‌ایم. امیدوارم در این اردو تمرینات خوبی را انجام داده و با آمادگی ادامه مسابقات لیگ را دنبال کنیم.

سرمربی سپاهان درباره دو خرید جدید تیمش گفت: این دو بازیکن هنوز به تمرینات تیم ما اضافه نشده‌اند تا از نزدیک آنها را زیر نظر داشته باشیم. آنها در حال حاضر درگیر تست‌های پزشکی و کارهای مربوط به ثبت قراردادشان هستند و ما هم منتظریم تا «پسوس» و «موسی‌اف» را از نزدیک ببینیم. این دو بازیکن هم از بین گزینه‌های بسیار زیادی انتخاب شدند، چرا که بازیکنان زیادی به ما معرفی شده و حتی در تمرینات‌مان حضور یافتند که مورد پسند هم واقع شدند اما آن چیزی که می‌خواستیم نبودند.

فرکی تأکید کرد: پسوس و موسی‌اف با کارنامه، سابقه و توانایی‌هایی که دارند می‌توانند به سپاهان کمک کنند. این دو بازیکن برزیلی و ازبکستانی سهمیه بازیکنان خارجی ما را پُر کردند و می‌توانیم با این دو بازیکن ضعف‌مان را در میانه میدان بپوشانیم.

وی در خصوص اینکه پس از حضورش در سپاهان نتایج این تیم تغییر کرده و آیا این روند در ادامه مسابقات لیگ برتر ادامه خواهد داشت یا نه، گفت: به دنبال این نیستیم که ببینیم زمان چه کسی تیم خوب یا بد بوده اما به نظرم در زمان کرانچار هم تیم نتایج قابل قبولی گرفته بود. زمانی هم که من به تیم سپاهان آمدم سعی کردم این شرایط را دنبال کنم و اکنون با گذشت دو هفته از نیم فصل دوم توانسته‌ایم موقعیت خوبی به دست بیاوریم. امیدوارم شرایط‌مان همینگونه ادامه داشته باشد و تلاش داریم جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم، چرا که برای قهرمانی شانس داریم و شانس‌مان به اندازه سایر تیم‌هاست.

فرکی درباره اینکه بازیکنانی مانند رحمان احمدی، شریفی، خلعتبری و عقیلی به تیم ملی دعوت نشدند، گفت: دلیل این مسئله را باید از کادرفنی تیم ملی بپرسید. نظر شخصی من این است که تیم ملی بدون هیچ حساسیتی به کارش ادامه دهد تا در جام ملت‌های آسیا موفق ظاهر شود. امیدوارم تیم ملی بتواند عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را هم که شایسته‌اش است، به دست بیاورد. درباره خط خوردن بازیکنان یا دعوت نکردن برخی دیگر هم اگر کادرفنی تیم ملی پاسخ بدهد، بهتر است.

وی با بیان اینکه کنار گذاشتن رحمان احمدی از تیم ملی کمی جای سؤال داشته است، افزود: رحمان با تجربه و کارنامه‌ای که دارد می‌توانست کمک زیادی به تیم ملی کند. روی دروازه‌بان‌های دیگر تیم ملی حرفی ندارم و خدایی نکرده نمی‌خواهم بگویم توانایی آنها کم است اما احمدی می‌توانست در تیم ملی حضور داشته باشد.

فرکی در پاسخ به این سؤال که به نظرش چه دلیلی باعث شده علی کریمی از مربیگری تیم ملی کناره‌گیری کند، به تسنیم گفت: زمانی که علی کریمی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد برای او آرزوی موفقیت کردم و گفتم می‌تواند به اندازه خودش به تیم ملی کمک کند. او بازیکن بزرگی بوده و مطمئن هستم می‌تواند به مربی بزرگی هم تبدیل شود اما همان زمان که کی‌روش کریمی را به عنوان دستیارش انتخاب کرد،‌ این انتخاب برای افکار عمومی سؤال برانگیز بود. نه اینکه روی شخص علی کریمی اعتراضی باشد اما این انتخاب غیرقابل پیش‌بینی بود و جای سؤال داشت. با اتفاقی هم که اکنون رخ داده و کریمی از تیم ملی کناره‌گیری کرد، افکار مخالفی که نسبت به این انتخاب وجود داشت را تأیید کرد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال افزود: درباره کنار کشیدن کریمی از تیم ملی، خودش بهترین کسی است که می‌تواند توضیح بدهد. تا به اینجا هم بهترین توضیح همان مسئله‌ای است که در اینستاگرامش گذاشته که : «اگر نمی‌توانی خدمت کنی، برو تا خیانت نکنی».

فرکی درباره اینکه این پیامش در اینستاگرام چه معنایی می‌تواند داشته باشد، اظهار داشت: بهتر است کریمی خودش بیاید و در این خصوص توضیح بدهد. او حتماً برای کاری که انجام داده و این پیامش دلایلی دارد که کاملاً هم قابل احترام است.

سرمربی سپاهان گفت: کریمی به این جمع‌بندی رسیده که از تیم ملی کنار بکشد و باید دلایل او را بشنویم. منتظر هستیم کریمی صحبت‌هایش را انجام دهد. شاید هم اکنون صحبت نکند و بعد از جام ملت‌های آسیا حرف‌هایش را بزند اما صحبت‌هایش شنیدن دارد. کریمی استعداد بالایی دارد و می‌تواند در آینده به یک مربی خوب تبدیل شود که به فوتبال‌مان کمک کند.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها