بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی به تیم ملی ایران برای حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ خوش آمد گفت وطی آن پیراهنی برتن بازیکنان تیم ملی کرد که روی آن عدد ۶۰ نقش بسته است.
تدبیر24:روز پنجشنبه پس از آنکه بازیکنان تیم ملی ایران در حضور مربیان، نشستی فنی برگزار کردند با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم استقبال از تیم ایران برگزار شد.
 
در این جلسه ، نماینده کنفدراسیون فوتبال ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران، نشان ویژه این مسابقات را به نمایندگی از اعضای کادر فنی و بازیکنان به هوشنگ مقدس سرپرست تیم اعزامی ایران اهدا کرد.
 
پس از آن، جلسه توجیهی داوری در حضور نماینده داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و نکاتی به بازیکنان گوشزد شد.
 
در پایان، با حضور عکاس ای اف سی عکسهایی از بازیکنان برای نشان دادن پیش از بازیهای این دوره از رقابتها با پیراهن سفید گرفته شد.
 
در بالای آستین دست بازیکنان یک طرف لوگوی مسابقات نقش بسته و در طرف دیگر لوگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عدد '۶۰' که این عدد، به گفته یکی از نمایندگان ای اف سی به معنای عزم این کنفدراسیون برای رساندن زمان فعال بازیهای فوتبال قاره به ۶۰ دقیقه و بالاتر از آن است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها