بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین در نیمه نخست با برتری یک برصفر ایران به پایان رسید.
تدبیر24: تک گل ایران دراین نیمه در دقیقه 45+1 پس از ارسال کرنر توسط اندرانیک تیموریان و دفع ناقص مدافعان بحرین با شوت سرکش احسان حاج صفی از پشت محوطه جریمه بدست آمد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران وبحرین از سری مسابقات جام ملت های آسیا در گروه C روز یکشنبه در ورزشگاه 30 هزار نفری امی پارک ملبورن برگزار شد.

در دقایق ابتدایی این بازی بازیکنان دو تیم با تجمع در میانه میدان سعی داشتند تا مانع از طراحی حملات از سوی حریف شوند و برخلاف انتظار بحرینی ها روش هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و تیم ایران نیز تک حملاتی با حرکات اشکان دژاگه در جناح راست طراحی کرد که چندان کارساز نبود.

در دقیقه 8 توپ ارسالی بحرینی ها با اشتباه مسعود شجاعی به بازیکن بحرینی رسید که وی نتوانست از آن استفاده کند.

در 10 دقیقه دوم هافبک های ایران نتوانستند بر توپ و میدان تسلط داشته باشند وهمین امر مانع از طراحی حملات بر روی دروازه بحرین شد. تیم کشورمان در نیمه نخست این بازی فرصت های مناسبی را برروی دروازه بحرین ایجاد کرد.

در دقیقه 16 پاس پشت مدافعان بحرین با اشتباه وریا غفوری در افساید گیری روبرو شد و مهاجم حریف را در موقعیت ایده الی قرار داد اما این بازیکن با بی دقتی توپ را از بالای دروازه حقیقی به اوت زد.

اشکان دژاگه در دقیقه 18 روی پاس خوب مسعود شجاعی صاحب موقعیت تک به تک شد که با درخشش دروازه بان بحرین این موقعیت از دست رفت.

احسان حاج صفی در دقیقه 20 در حالی که داور مسابقه اعلام آفساید کرده بود توپ را وارد دروازه بحرین کرد و به همین دلیل با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.

در دقیقه 33 این مسابقه نیز قوچان نژاد توپ ارسالی را وارد دروازه تیم بحرین کرد که این بار نیز این گل افساید اعلام شد.

این دیدار در ورزشگاه امی پارک شهر ملبورن و با قضاوت بنجامین ویلیامز از استرالیا برگزار شد.

تیم ایران با ترکیب علیرضا حقیقی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، مرتضی پور علی گنجی، سید جلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد به میدان آمد.

برای بحرین نیز، سعید محمد عباس، محمد حسن (کاپیتان)، ولید الهیام، سید ضیا شبیر، عبدالوهاب علی، اسماعیل عبدالتیف، فوزی عایش، جان اوکوون وانین، عبدل عمر، حسین بابا محمد و سامی الحسین بازی می کنند.

پیش از این دیدار تیم های قطر و امارات که با ایران همگروه هستند به مصاف هم رفتند که امارات به برتری 4 بر یک دست یافت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها