بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان گفت: ندا آمده است فکری با شاخصهای اخلاص و اعتدال و عقلانیت را نهادینه کند و عقبه این فکر، خون شهدا، مکتب توحید و اسلام است.
تدبیر24:سید محمد صادق خرازی روز جمعه در مشهد در دیدار با تعدادی از اعضای سابق ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی افزود: کشور ما قانون اساسی، رهبری و چارچوب دارد و می توان در همین چارچوبها گامهای عملی برداشت و کار و تلاش جدی کرد و به آرمانها و آرزوهای تاریخی دست یافت.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان با قانون اساسی و ولایت فقیه فاصله ندارند آنها پرچمداران دفاع مقدس بودند.

او گفت: ندا برای کسب قدرت امثال من به وجود نیامده است والله چنین هدفی نداشتیم واگر نه نسبتمان با قدرت خیلی نزدیکتر بوده است که بتوانیم به راحتی منصب و قدرت بگیریم.

وی افزود: معتقدیم حرمت احزاب اصلاح طلب باید نگاه داشته شود و ندا دست دوستی و تفاهم به سمت همه آنها دراز می کند و معتقد است که از کوچکترین اختلاف بین دو حزب اصلاح طلب دیگران بهره برداری می کنند و دودش به چشم خودمان می رود.

او تاکید کرد: تا جایی که می شود باید برای وحدت و همدلی دست دوستی و برادری به یکدیگر دهیم و نگذاریم اختلاف موجود میان نیروهای اعتدالی و اصللاح طلب، جلوه بیرونی داشته باشد.

وی گفت:شکست اصلاح طلبان در سال 1384 نتیجه شکسته شدن همبستگی نخبگان کشور بود و مخالفان نیز سعی می کنند در این صف مرصوص و متحد، دودستگی و نفاق ایجاد کنند لذا در انتخابات باید ایثار و مجاهدت و از خودگذشتگی کرد.

او با اشاره به روی کار آمدن دولت نهم و دهم تصریح کرد: در آن برهه اتفاقاتی در کشور افتاد که مردم به سمت رابین هود رفتند و هشت سال دولتهای نهم و دهم واکنش مردم به ما بود .

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان افزود:در انتخابات آینده مجلس نیز باید مهمترین شاخصه دولت، توجه به امیدواری مردم باشد.

خرازی گفت: اگر مردم ببینند که این دولت به آنها توجهی ندارد معلوم نیست که انتخاب دوباره شان باز همین دولت باشد و این واقعیت جامعه ماست.

وی با بیان اینکه دولت روحانی مظلوم است افزود:این دولت با انبانی از مشکلات ملی داخلی و خارجی رو به روست و در دنیایی که اختلاف شعارها و برنامه های دولتها بر سر درصد رشد و توسعه ملی است دولت روحانی با سازمان ملل و شورای امنیت و گرگهای جهانی درگیر است که میراث دولت قبلی اوست.

او تاکید کرد: تمام پلهای پشت سرما خراب شده و یک راه بیشتر در مقابل ما قرار ندارد و آن حمایت از دولت تدبیر و امید است.

وی با تاکید بر اعتقاد حزب ندای ایرانیان به حقوق انسان ها گفت:امام ما علی علیه السلام است که به هنگام شهادت تنها یک نفر در حکومتش زندانی بود و آن فرد، ابن ملجم، ضارب رهبر و شخص اول مملکت بود و امام بر خوشرفتاری با وی در زندان تاکید داشت.

او افزود: منطق ما این گونه رفتار در حکومت داری است لذا نه کینه و عقده ای داریم و نه می خواهیم حق زندگی را از کسی سلب کنیم و معتقدیم باید به مخالف امکان مجدد زندگی داد و اگر کسی به دلیل شخصی به زندان رفت ، با پایان محکومیت و دوره زندانش، پاکیزه و مطهر است و حق نداریم اجازه زندگی و پیشرفت را از او سلب کنیم.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان همچنین با مقایسه جوان ایرانی و غیر ایرانی تصریح کرد: جوان ایرانی ، کاملا شاخص و نخبه و دارای قدرت تحلیل و فکر است و هیچ جای دنیا جوانی مانند جوان ایرانی وجود ندارد .

خرازی جوانگرایی را فراتر از فراهم کردن فرصت کار برای جوانان دانست و تصریح کرد: اشتغال و کار جوان حق اوست، اما جوانگرایی به معنای آن است که اختیارات و مسوولیت به جوانان واگذار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردمگرایی و جوان گرایی نباید به شعار و قلم محدود شود گفت: تجلی عینی جوانگرایی و مردمگرایی باید ظهور و بروز داشته باشد و مردم آن را به شکل عینی حس و لمس کنند.

به گزارش ايرنا او با بیان اینکه در عمیقترین لایه های فکر ایرانی نقش جوان مشهود است افزود: دفاع مقدس هشت ساله ایرانیان را همین محسن رضایی ها و باکری ها و باقری ها که سنشان کمتر از 30 سال بود اداره کردند و ستون امنیت ملی کشور را استوار نگاه داشتند و ستون فقرات دشمن را شکستند،
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها