بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران آخرین وضعیت مطالبات این باشگاه از سازمان لیگ، تعامل اسپانسر با باشگاه، پرداخت مطالبات رودریگو توزی بازیکن اسبق استقلال و بدهی مالیاتی مهدی رحمتی دروازه بان پیشین این تیم را تشریح کرد و گفت: اولین پولی که به باشگاه تزریق شود، بدهی رحمتی را پرداخت می کنیم.
تدبیر24:کامران صاحب پناه در مورد مطالبات باشگاه استقلال از سازمان لیگ و جلسه روز گذشته مدیرعامل این باشگاه با رییس سازمان لیگ اظهار داشت: بهرام افشارزاده روز شنبه جلسه ای با مهدی تاج داشت و احتمالا در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه نیز موضوع مطالبات مطرح و پیگیری می شود.

** نیاز باشد همراه افشارزاده به سازمان لیگ می رویم

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران افزود: حتی اگر لازم باشد همراه افشارزاده به سازمان لیگ می رویم تا بتوانیم حداقل بخشی از مطالبات خود را دریافت کنیم.

وی در مورد میزان مطالبات باشگاه استقلال از سازمان لیگ گفت: با توجه به این که سازمان لیگ بخشی از مطالبات باشگاه به بازیکنان را پرداخت کرده است، حساب و کتاب طرفین از میزان مطالبات باقی مانده متفاوت است بنابراین باید در جلسه ای مشترک، اختلافات برطرف و مشخص شود مبلغ مد نظر سازمان لیگ با مبلغ مد نظر ما چه میزان تفاوت دارد.

صاحب پناه افزود: بنابراین میزان دقیق مطالبات باشگاه از سازمان لیگ به صورت دقیق مشخص نیست ضمن این که هنوز سهم باشگاه ها از حق پخش تلویزیونی نیز مشخص نشده است؛ بر این اساس نمی توانیم به طور دقیق بگوییم مطالبات مان چقدر است. این مساله فقط مربوط به باشگاه استقلال نیست و در مورد سایر باشگاه نیز صادق است.

** اسپانسر استقلال بلاتکلیف است

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد ارزیابی خود از همکاری حامی مالی (اسپانسر) نیز گفت: اسپانسر خیلی خوب پیش آمده و تعامل بسیار خوبی داشته و به تعهدات خود عمل کرده است. البته یک مقدار هم باید به اسپانسر حق بدهیم زیرا با پیش آمدن موضوع واگذاری، بلاتکلیف است و یک مقدار دست به عصا حرکت می کند.

صاحب پناه ادامه داد: هر چند سازمان خصوصی سازی اعلام کرده در صورت واگذاری، اسپانسرها می توانند تا پایان فصل باشند امااین مساله برای اسپانسر حاشیه امنیت ایجاد نمی کند زیرا اسپانسرها برای کسب سود در میان مدت یا بلند مدت برنامه ریزی کرده بودند و در کوتاه مدت برای آنها سودی وجود ندارد. اسپانسر برای سال آینده برنامه داشت تا اگر قرار است از طریق مزایده یا مناقصه بحث اسپانسری واگذار شود، شرکت کند اما با وضعیت پیش آمده قدری دست به عصا حرکت می کند و ما نیز فشار نیاوردیم.

وی گفت: البته اسپانسر باشگاه باز هم کمکهایش را خواهد کرد و تا به امروز نیز حتی بعد از اعلام واگذاری، کمک کرده است.

** نامه استقلال به فیفا برای لغو حکم توزی

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات رودریگو توزی بازیکن پیشین این تیم که برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت و باشگاه را محکوم کرده است، گفت: از این دست موارد، چند نمونه داشتیم که در تعطیلات نیم فصل توانستیم آن ها را حل کنیم.

وی توضیح داد: البته این گونه مسایل به سنوات گذشته بازمی گردد و باشگاه نیز تاکنون نامه نگاری هایی با مراجع ذیربط از جمله فیفا انجام داده و اعتراض کرده است تا شاید حکم صادره لغو شود. یک کارشناس حقوقی نیز مشغول کار کردن روی این موضوع است تا در صورت امکان رای صادرشده را لغو کند و اگر هم لغو نشد باید پرداخت کنیم.

** پرداخت بدهی مالیاتی رحمتی در اولین فرصت

صاحب پناه در پاسخ به این سئوال که آیا در مورد جلسه روز گذشته رحمتی با افشارزاده اطلاع دارد یا خیر گفت: از جلسه دیروز خبر ندارم اما قبلا رحمتی پیش من نیز آمده بود و قول داده بودم بدهی مالیاتی اش را حل می کنم. خوشبختانه رحمتی نیز تعامل خوبی با باشگاه دارد و ان شاالله اولین پولی که تزریق شود سعی می کنیم موارد ضروری مثل این مورد پرداخت شود.

**وزارت ورزش هیچ قولی بابت کمک مالی به باشگاه نداده است

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد میزان بدهی مالیاتی این باشگاه نیز گفت: گمانه زنی های مختلفی در این زمینه وجود دارد. موضوع مالیات مانند کنتور برق است یعنی هر روز که می گذرد و پرداخت نمی شود، دیرکرد نیز تعلق می گیرد. افشارزاده چندی پیش در خصوص میزان بدهی های مالیاتی، اعداد و ارقامی را اعلام کرد اما الان حضور ذهن ندارم ولی عدد قابل توجهی است.

صاحب پناه در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه در این مدت از وزارت ورزش و جوانان تقاضای کمک مالی کرده است یا خیر گفت: وزارت ورزش از ابتدا که قرارداد را با اسپانسر بست، تکلیف را مشخص کرد. سال های گذشته اسپانسر اینگونه نبود اما امسال نقشه راه مشخص شده و وزارت ورزش نیز از همان ابتدا هیچ قولی بابت تامین مالی به باشگاه نداد.

** مشکل کرار را حل می کنیم

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درپاسخ به این سئوال که آیا مشکل مالی جاسم کرار بازیکن عراقی این تیم حل شده یا خیر گفت: برای زندگی کردن و ادامه حیات باید مشکلات حل شود و قطعا مشکل را حل می کنیم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها