بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
پس از آنکه استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی به جای ایمیل رسمی اش، در طول دوران وزارتش حواشی و جنجال های بسیاری را برای این نامزد احتمالی آینده ریاست جمهوری آمریکا به همراه داشت، جیمی کیمل مجری توانای آمریکایی سوالاتی را پیرامون استفاده اوباما از وسایل ارتباطی الکترونیکی پرسید.
  تدبیر24:    «من پیامک نمی فرستم و از ایمیل استفاده می کنم. تلفن همراه هوشمند هم ندارم.» این ها جملاتی هستند که باراک اوباما روز گذشته با شرکت در برنامه بسیار محبوب جیمی کیمل، مطرح ساخت.

به نقل از گاردین، پس از آنکه استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی به جای ایمیل رسمی اش، در طول دوران وزارتش حواشی و جنجال های بسیاری را برای این نامزد احتمالی آینده ریاست جمهوری آمریکا به همراه داشت، جیمی کیمل مجری توانای آمریکایی سوالاتی را پیرامون استفاده اوباما از وسایل ارتباطی الکترونیکی پرسید.

اوباما طی این برنامه گفت که به ندرت از شبکه اجتماعی توئیتر استفاده می کند و تلفن همراه هوشمند و یا اسمارت فون ندارد.

او اعلام کرد که به دلایل امنیتی و شنود اجازه ندارد از اسمارت فون ها استفاده کند و به جای آنها از بلک بری استفاده می کند.

او درباره استفاده از سرویس پیام کوتاه یا اس ام اس، به مخاطبان برنامه گفت:« من اس ام اس نمی فرستم و از ایمیل استفاده می کنم. اما دو دختر نوجوانم تلفن های هوشمند دارند و با دوستانشان پیامک رد و بدل می کنند.»

او در همین باره افزود:« من از گوشی هایی که داخلشان رکوردر داشته باشند، نمی توانم استفاده کنم. به همین دلیل بسیاری از تکنولوژی ها برای من تحریم هستند.»

کیمل با اشاره به جنجال های اخیر کلینتون طی درخواستی طنزآلود از اوباما آدرس جدید ایمیل کلینتون را خواست و اوباما با خنده این درخواست را رد کرد.

در ادامه جیمی کیمل از زندگی اوباما در کاخ سفید پرسید و او پاسخ داد:« راستش از آخرین باری که آشپزی کردم و یا رانندگی کردم مدت زمان زیادی می گذرد و از زمانی که وارد کاخ سفید شدم زندگیم دستخوش تغییرات زیادی شده است .»

هیلاری کلینتون سرانجام روز سه شنبه از استفاده از ایمیل شخصی اش برای انجام کارهای دوران وزارتش اظهار پشیمانی کرد.

او در توضیح اقدامش گفت: «من از ایمیل شخصی بعنوان راه حلی تسهیل کننده استفاده کردم؛ آنچه از سوی وزارت خارجه مجاز شناخته شده بود. فکر می کردم که کار با یک ایمیل راحت تر باشد تا با دو ایمیل؛ یکی برای کار و دیگری برای امور شخصی. اما با نگاه به گذشته، می بینم شاید بهتر بود از دو گوشی تلفن و دو نشانی ایمیل استفاده می کردم. در آن زمان چنین مساله ای برایم مطرح نبود.»

کلینتون این اظهارات را در حضور جمعی از خبرنگاران ایراد کرد و افزود بیشتر ایمیل‌های شخصی‌اش به وزارت خارجه آمریکا ارسال شده و در نتیجه همه آنها ثبت و ضبط شده‌اند.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها