بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۸۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
یکی از اعضای سایت افسران که «افسران جنگ نرم» خوانده می شوند، در مطلبی با عنوان « [...] در آستانه آزادی»، از احتمال رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی خبر داده؛ اما تاکید کرده که باید وزیر اطلاعات همه ی جوانب را در نظر بگیرد و سپس به یک اقدام عملی خود را سوق دهد.
تدبیر24:به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از این مطلب آمده است: «خبرها حاکی است [...] 88 در شرف آزادی هستند. این خبر را برخی رسانه های اصلاح طلب اعلام کردند که وزیر اطلاعات می خواهد در عید غدیر به مردم عیدی دهد و این دو [...] را آزاد کند. این خبر بلافاصله در شبکه هایی [اجتماعی مجازی] نظیر افسران درج شد و نسبت به آن اظهار نظر شد. افسران شبکه ای است که افسران جنگ نرم از هر طیف اصولگرا، معتدل و یا اصلاح طلب در آن حضور دارند و به بیان دیدگاه های خود می پردازند. در زمینه ی اصلاح طلبان وضعیت رضایت بخش بود و افسران راضی بودند و از این امر شاد شدند ولی شکاف و بحث ها بیشتر بین معتدلین و اصولگرایان به چشم می خورد. بنده شخصا معتدل رو به اصولگرا هستم ولی از این امر به شدت ناراضی هستم و عقیده ام بر آنست که این دو شخص به کشور و مردم خیانت کرده اند و باید مجازاتشان چیزی بسیار بیش از حبس خانگی باشد و شاید چیزی در حد حبس ابد آنهم در بازداشتگاه نه در خانه ی خودشان! باید تا عید غدیر منتظر ماند و دید آیا این اتفاق رخ می دهد یا نه! اگر رخ ندهد بسی بهتر است هم برای آسایش عمومی مردم و هم برای آسایش نظام مقدس اسلامی. باید وزیر اطلاعات همه و همه را در نظر بگیرد و سپس به یک اقدام عملی خود را سوق دهد.

وی سپس دو نکته ای را یادآور می شود که تصور می شود نویسنده ی آن با احتمال صد درصد از رفع حصر آنها را نوشته است: «این آقایان دو مساله را به خوبی باید بدانند؛ یکم: شاید در این دنیا از حصر آزاد شوند ولی در آن دنیا به هیچ عنوان قادر به فرار از حصر و آتش نیستند. دوم: اگر مایل به ایجاد آشوب و فتنه ی دیگری باشند ملت ایران نظیر 9 دی را بر سر آنان فرو خواهد ریخت».

به گزارش انصاف نیوز، تا امروز هیچ منبع رسمی خبر رفع حصر در آینده ی نزدیک و مشخص را تایید نکرده است اما خبرها حکایت از گشایش نسبی در وضعیت موسوی و کروبی دارد. ضمن اینکه بر خلاف تصور نویسنده ی افسران، مهدی کروبی در خانه ی خود به سر نمی برد؛ بلکه در جای دیگری نگه داری می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
0
به امید آزادی همه دربندان عزیز ملت
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها