بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۴۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
سید حسن هاشمی در مراسم آغاز طرح تحول سلامت دهان و دندان خواستار تشکیل کمیته اخلاق در حوزه دندانپزشکی شد.
تدبیر24: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به لزوم توجه به مسایل اخلاقی در حوزه دندانپزشکی تاکید کرد و گفت: هرچند گروه های پزشکی از جمله دندانپزشکی مورد احترام جامعه هستند اما این توقع بی جایی است که این شرایط برای همیشه باقی خواهد ماند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، به نقل از ایرنا ، سید حسن هاشمی در مراسم آغاز طرح تحول سلامت دهان و دندان خواستار تشکیل کمیته اخلاق در حوزه دندانپزشکی شد.
وی تصریح کرد: نمی توانیم بگوییم جامعه پزشکی فعلی همانند جامعه پزشکی 500 سال پیش است زیرا هنگامی که مادیات مبنای کارها می شود ، به طور قطع اشکال و بیراهه نیز در آن وجود دارد و جامعه دندانپزشکی از آن مستثنی نیست.
وی ادامه داد: برخی افراد بی سلیقه همواره اشکالات جامعه پزشکی را می بینند ، بنابراین باید به مسایل اخلاقی توجه داشت.
وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که فرصت خوبی برای ساماندهی حوزه دندانپزشکی فراهم شده ، گفت: بسیاری از مشکلات پزشکی مردم به علت توجه نکردن به سلامت دهان و دندان است.
هاشمی تصریح کرد: من موافق آغاز طرح تحول سلامت دهان و دندان نبودم زیرا ترجیح می دهم ابتدا اقداماتی انجام شود و سپس آن را اعلام کنیم.
هاشمی ادامه داد: امیدوارم دست اندرکاران طرح تحول سلامت دهان و دندان موجب روسیاهی ما نشوند و اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول سلامت را با غفلت از بین نبرند.
وی گفت: نگران هستم که از فردا هر فردی که مشکلی دارد ، بگوید پس چگونه طرح تحول سلامت دهان و دندان آغاز شده ، در حالی که تمرکز این طرح عمدتا پیشگیری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها