بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۵۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
سرای اهل قلم کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران بزرگداشت‌هایی برای نادر ابراهیمی و شکوه قاسم‌نیا برپا می‌کند.
تدبیر24:  در میان نشست‌های امسال سرای اهل قلم کودک و نوجوان، بزرگداشتی برای تقدیر از خدمات شکوه قاسم‌نیا نویسنده، شاعر، ناشر و روزنامه‌نگار در روز چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15:30 تا 17 در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار می‌شود. همچنین در بزرگداشتی دیگر از یک عمر فعالیت حرفه‌ای مرحوم نادر ابراهیمی فیلم‌ساز، نویسنده و شاعر تقدیر خواهد شد. این بزرگداشت روز جمعه 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15:30 تا 17 در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام، همزمان با برپایی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 16 اردیبهشت تا 26 اردیبهشت‌ماه، سرای اهل قلم کودک و نوجوان مجموعه نشست‌هایی را از روز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت تا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 تا 18:30 در راستای توسعه پایدار نشر کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌کند.
سرای اهل قلم کودک و نوجوان امسال به همت انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در انتهای سالن 24 ب واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها