بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۵۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
واحدی از شناسایی نقاط حادثه‌خیز برای تعطیلات تابستان خبر داد و گفت‌: پروژه‌های مسکن ویژه استان تهران آماده بهره‌برداری است و به متقاضیانی که قسط پنجم خود را پرداخت کنند تحویل داده می‌‌شود.
 تدبیر24 فریبرز واحدی مدیر کل راه و شهرسازی استان  در همایش هفته جهانی ایمنی راه‌ها با اشاره به اینکه امروز همزمان با هفته جهانی ایمنی، مراسمی را در یکی از دبستان‌های ارامنه برگزار کردیم.

در ادامه واحدی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مراسم اطلاع‌سانی به همه مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و کودکان در سوانح رانندگی است گفت: متأسفانه تعداد بسیاری از اقشار جامعه بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند همه گروه‌های هدف و مردم همه به نوعی باید موضوعات مربوط به ایمنی راه‌ها از جمله عبور و مرور در جاده‌ها و احتیاط  در ورودی معابر و جاده‌ها را مدنظر خود قرار دهند، ما نیز به نوعی در این اطلاع رسانی کمک می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه افزود: ایمن‌‌سازی جاده‌ها، شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و نقاط کور جاده‌ها از جمله اقدامات ما است که در برنامه‌های کاری خود قرار داده‌ایم.

واحدی در ادامه با بیان اینکه بیش از رسیدن ماه رمضان، ‌ما تعطیلات چندانی نداریم گفت: بعد از پایان ماه رمضان تا پایان تابستان اداره کل راه و  شهرسازی جهت ایمن‌سازی جاده‌ها و ایمنی راه‌ها، برنامه‌های بسیاری را در نظر گرفته است.

وی توضیح داد: سامانه‌های ثبت سرعت و نصب علائم رانندگی و خط‌کشی راه‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی در این ایام است.

وی یادآور شد: سعی کرده‌ایم نقاط حادثه‌خیز را برای مسافران در این ایام شناسایی و آشکارسازی کنیم.

در ادامه این برنامه واحدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه هزار و 100 واحد از مسکن ویژه استان تهران آماده بهره‌برداری است گفت: متقاضیانی که قسط پنجم خود را پرداخت  کرده‌اند می‌توانند واحدهای خود را تحویل بگیرند.

وی در ادامه افزود: 600 واحد از این هزار و 100 واحد به متقاضیانی که قسط پنجم خود را پرداخت کرده‌اند تحویل داده شده است.

واحدی در ادامه یادآور شد: بحث آسانسور در مسکن ویژه برای برخی از متقاضیان مشکل‌ساز شده است که از سازمان استاندارد درخواست کرده‌ایم بازبینی خود را از این آسانسورها انجام دهد تا متقاضیانی که در طبقات چهارم و پنجم هستند از این واحدها استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: تا پایان خرداد ماه 500 واحد دیگر از پروژه‌های مسکن ویژه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و مابقی واحدها نیز تا رسیدن هفته دولت به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

واحدی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ،‌ مبنی بر پروژه‌های مسکن مهر رباط‌کریم (آبشناسان) گفت: 6 هزار واحد در این شهر جانمایی شده بود که 90 درصد از آنها به متقاضیان تحویل داده شده است و 10 درصد باقی مانده نیز به دلیل مشکلات تعاونی‌ها باقی مانده است که سعی کرده‌ایم این موضوع را نیز برطرف کنیم و واحدها را به متقاضیان تحویل دهیم.

واحدی در ادامه توضیح داد: سعی خواهیم کرد بخش عمده‌ای از واحدهای مسکن مهر را در شهرهای زیر 25 هزار نفر تا پایان امسال و باقی مانده را تا پایان سال 94 به متقاضیان تحویل دهیم.

واحدی در ادامه توضیح داد: پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود و پروژه‌های مسکن مهر در پردیس که از سال 91 آغاز شده است تا پایان سال 94 تحویل داده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: تمامی پروژه‌ها از لحاظ خدمات زیربنایی و زیرساختی آماده بهره‌برداری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها