بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۵۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
«کتاب وحشت» ترجمه منتخبی از بهترین‌ داستان‌های ژانر وحشت به فارسی است.
 تدبیر24: «کتاب وحشت» با ترجمه سیدمصطفی رضائی جلد نخست مجموعه‌ای است که می‌خواهد بهترین‌های داستان کوتاه ژانر وحشت را به خواننده‌ نوجوان عرضه کند. این کتاب، ترجمه‌ای از مجموعه‌ داستان‌هایی است که آر. ال. استاین انتخاب و در 2013 میلادی منتشر کرده است.

در این کتاب، داستان‌هایی از نویسنده‌های معاصر آمریکای شمالی در کنار هم گرد آمده‌اند. «به کلوب خوش آمده‌اید» نوشته آر. ال. استاین، «مکنده‌ها» نوشته سوزان وین، «خانواده عالی» نوشته جنیفر آلیسون، «بچه‌های سایه» نوشته هیچر بریور، «انگشتر زهر» نوشته پگ کهرت، «چشم‌های سنجاقک» نوشته الین فرگوسن، «جیپر پیپرز» نوشته ریان براون، «قدرت پاینی» نوشته اف. پائول ویلسون، «شکارچی شب» نوشته مِگ کَبوت، «شهریه» نوشته والتر سورِلز، «نقاش» نوشته جیمز رولینک و «رِی‌گان» نوشته تیم مالینی داستان‌های این مجموعه هستند.

به گفته مترجم، هدف از ترجمه و انتشار این مجموعه، عرضه بهترین‌های ادبیات وحشت معاصر جهان به خواننده نوجوان ایرانی است. داستان‌های این مجموعه، در کنار این‌که متعلق به ژانر وحشت هستند، ولی به ژانرهای عملی‌ تخیلی و فانتزی هم تنه می‌زنند. استاین تلاش کرده است تا مجموعه‌ای خوش‌خوان از داستان‌های ترسناک را در کنار همدیگر گرد آورد.

او همچنین می‌گوید: آر. ال. استاین یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نویسنده‌های کتاب‌ کودک و نوجوان در تاریخ ادبیات جهان است. مجموعه‌های «سایه‌ وحشت» و «خیابان هراس» تاکنون بیش‌تر از 400 میلیون نسخه فروش داشته‌اند و به 35 زبان هم ترجمه شده‌اند. دیگر مجموعه‌های محبوب او «بیشتر شبحی»، «اتاق کابوس‌ها» و «مدرسه‌ گندیده» هستند.

نشر ویدا با ترجمه سیدمصطفی رضیئی، پیش‌تر مجموعه «خیابان هراس» نوشته آر. ال. استاین را شامل جلدهای «آتش بازی»، «خواهرخوانده»، «تحسین‌گر مرموز» و «اعتراف» منتشر کرده بود. این مترجم اخیراً ترجمه جدیدترین جلد این مجوعه را به پایان رسانده است که این نشر برای انتشار آن اقدام خواهد کرد.

همچنین جلدهای دیگر «کتاب وحشت»، با ترجمه‌ رضیئی و مترجمان دیگر، در آینده‌ای نزدیک به بازار کتاب خواهند رسید.

این مجموعه در 259 صفحه با قیمت 14 هزار تومان و تیراژ 1100 نسخه در اردیبهشت امسال منتشر شد. به گفته مترجم، این کتاب، پرفروش‌ترین اثر غرفه ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد و چاپ دوم آن، در خرداد امسال به بازار رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها