بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۵۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
شبکه یک سیما شب‌های رمضان با ویژه برنامه‌های «دعوت»، «شب‌های شیدایی» و «امشب» مخاطبانش را با خود همراه می‌کند.
تدبیر24:  مدیر گروه اجتماعی شبکه اول در تکمیل خبر بالا اعلام کرد: ویژه برنامه «دعوت» با اجرای سید جواد رضویان همراه است و به تهیه‌کنندگی لیلا رضا سلطانی با 32 برنامه از روز چهارشنبه - 29 خرداد - حوالی ساعت 17 پخش می‌شود و به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه یک خواهد ماند.

فضل‌الله شریعت پناهی همچنین گفت: در برنامه «دعوت» هر روز برترین‌های هر استان به عنوان مهمان حضور دارند و از 31 استان کشور در این برنامه مشارکت جدی دارند و در برنامه سی و دوم که در روز عید سعید فطر پخش خواهد شد، برترین مهمانان در 31 برنامه گذشته با رای بینندگان انتخاب و تجلیل می‌شوند.

وی در ادامه درباره شاخصه‌های انتخاب و حضور مهمانان از سایر استان‌های کشور در برنامه «دعوت» توضیح داد: در 11 بخش مهمانان برنامه انتخاب می‌شوند که از جمله می‌توان به نام آوران، قهرمانان المپیک، مخترعین و مبتکرین، نخبگان، خانواده اهداکنندگان اعضا، چند قلوها و ... اشاره کرد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک همچنین تصریح کرد: برای اینکه فضای کاملا شادی را برای بینندگان در پایان روز در ایام ماه مبارک رمضان رقم بزنیم، تصمیم گرفتیم تا اجرای برنامه «دعوت» را به بازیگر خوب و خوش اخلاق سینما و تلویزیون کشور یعنی سید جواد رضویان بسپاریم و ان‌شاالله «دعوت» با اجرای جواد رضویان در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای شاد و مفرح برای بینندگان شبکه یک خواهد بود.

او سپس از ادامه پخش برنامه «امشب» با اجرای سید علی ضیاء در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه «امشب» به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران در همان ساعت 23 و به مدت 90 دقیقه به طور زنده به روی آنتن می‌رود، تنها با این تفاوت که به جای سه شب در هفته دو شب یعنی یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها با رویکرد ترویج افطاری ساده پخش می‌شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در پایان صحبت‌هایش به ویژه برنامه شب‌های شیدایی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه دیگری که در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان مخاطبان خوب شبکه خواهد بود، برنامه «شب‌های شیدایی» است. این برنامه هر شب حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد به مدت نیم ساعت از باغ موزه دفاع مقدس تهران با اجرای مهدی آقابیگی به روی آنتن می‌رود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها