بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۵۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
رامین رضاییان سرانجام پرسپولیسی شد. مدافع راست ملی پوش راه آهن، دومین صید پرسپولیس بعد از کمال کامیابی نیا بود.
 تدبیر24  رضاییان که عنوان گلزنترین مدافع لیگ چهاردهم را به خود اختصاص داد  در مورد پرسپولیسی شدنش صحبت کرده است.

اثبات کردم پرسپولیسی ام
من با پرسپولیس چندجلسه صحبت کردم. خیلی ها می گویند که به خاطر پول پرسپولیسی شدم. باید به این عده بگویم که پرسپولیس تنها باشگاهی بود که من برای مذاکره به آنجا رفتم. اگر بحث پول بود که باشگاه های دیگر پول بیشتری به من می دادند. پرسپولیس تنها باشگاهی بود که من وارد آن شدم و خودم در مذاکره حضور داشتم. پیشنهاد بقیه باشگاه ها را مدیر برنامه ام بررسی می کرد اما برای جلسه با پرسپولیسی ها، خودم هم آمدم و این می تواند اثبات کند که پرسپولیسی ام و به این تیم علاقه دارم. دوست نداشتم در حرف بگویم که پرسپولیس را دوست دارم. می خواستم در عمل نشان بدهم و خوشبختانه سه جلسه مذاکره با مسئولان این تیم و در نهایت توافق نشان داد که چقدر پرسپولیسی ام.

پدرم هم پرسپولیسی است
پدرم وحشتناک پرسپولیسی است. هوادار دو آتشه پرسپولیس و عاشق رنگ قرمز. او و دکتر شیخانی در پرسپولیسی شدن من نقش داشتند. ضمن اینکه باید از هواداران تشکر کنم که در کوچه و خیابان از من می خواستند که با پرسپولیس قرارداد ببندم و پیراهن این تیم را بپوشم. من با مدیریت خوب باشگاه پرسپولیس صحبت کردم و خوشحالم که در نهایت به توافق رسیدم.  امیدوارم که بتوانم بازیکن شایسته ای برای پرسپولیس باشم و بتوانم هواداران را شاد کنم.

از پیشکسوتان رخصت می گیرم
از همه پیشکسوتان اجازه می گیرم که پیراهن پرسپولیس را بپوشم. بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بازی کرده اند و من افتخار می کنم که راه آنها را ادامه می دهم و پیراهن پرسپولیس را می پوشم. ضمن اینکه تازه به این تیم آمده‌ام و از همه هواداران می‌خواهم که صبور باشند و تیم را حمایت کنند تا پرسپولیس موفق شود باعث افتخارم است که به این باشگاه آمده‌ام.

بازیکن میلیاردی نیستم
با خیلی تیم‌ها صحبت کردم از باشگاه‌های دیگر می‌توانستم مبالغ بیشتر از پرسپولیس بگیرم. اسم باشگاه‌ها را نمی‌آورم اما چون خودم به پرسپولیس علاقه‌مند بودم به این تیم آمدم. به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم، آمده‌ام تا در پرسپولیس پیشرفت کنم. اینکه می‌گویند رضاییان از پرسپولیس درخواست یک میلیارد و 300 میلیونی داشته است، درست نیست. ضمن اینکه نمی‌شود گفت من بازیکن میلیاردی‌ام. این حرف‌ها را اصلاً‌دوست ندارم و نمی‌خواهم نقش کوچکی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته باشم.

فقط شعار نمی دهم
نمی‌خواهم پاسخ انتظارها را با حرف بدهم. می‌خواهم با توان فنی و عملکردم پاسخ بدهم و بهترین عملکرد را داشته باشم. اینکه بگویم فوق العاده هستم و شعار بدهم قشنگ نیست. من به پرسپولیس آمدم، به خاطر هواداران پرشور و به خاطر اینکه نقش پررنگی در موفقیت این تیم داشته باشم.

برانکو برند است
با برانکو کار نکرده ام اما او یک برند است. سالها مربی تیم ملی بوده و در باشگاه های بزرگ کار کرده. شخصیت بالایی دارد و مطمئنم که از او خیلی چیزها یاد می گیرم. یکی از دلایلی که به پرسپولیس آمدم حضور برانکو و مدیران باشگاه بود. امیدوارم مربیان دیگری که مرا برای تیمهایشان می خواستند درکم کنند. از همه آنها عذر می خواهم و امیدوارم که موفق باشند.
برچسب ها: تدبیر24 ، رضاییان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها