بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۵۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
تدبیر24 :سردار علی دولتی در این باره گفت: متهم با جعل مدارک پروانه بهره برداری یک شرکت اقدام به اخذ وام بانکی کرده بود.

وی ادامه داد: با ارائه مدارک جعلی توسط این فرد به بانک و مسئولان بانک به واقعی بودن مدارک مشکوک که برای روشن شدن موضوع مدارک را در اختیار پلیس قرار می دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با بررسی های صورت گرفته جعل بودن مدارک محرز و با دستگیری متهم پرونده راز این کلاهبرداری سه میلیارد ریالی فاش شد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آبدانان با استفاده از توانمندی های تخصصی و اشراف اطلاعاتی جاعل مدارک را نیز شناسایی و او را دستگیر کردند.

دستگیری ۸ سارق در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ازاجرای طرح برخورد با سارقان و دستگیری  هشت سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فردین پیری اظهار داشت: مأموران در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و در ادامه طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده ، در ۲۴ ساعت گذشته طرح مذکور را در چند محله از شهر ایلام اجرا کردند.

سرهنگ فردین پیری افزود: در اجراي اين طرح تعداد هشت سارق دستگیر شدند.

وی افزود: در همین راستا تعدادي از خرده فروشان و توزيع کنندگان مواد مخدر و معتادان تابلو نیز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ایلام تصریح کرد: در این طرح تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف وروانه پارکینگ شدند.

اين مسئول در ادامه بیان داشت: در ماه مبارک رمضان سومین مرحله طرح پاكسازي  مناطق جرم خیر و تفرجگاه ها در این شهرستان به مرحله  اجرا در آمده تا شهروندان بتوانند با آرامش خاطر در مراسمات معنوی و مذهبی شرکت کنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها