بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۵۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
 تدبیر24: بیژن ذوالفقارنسب می‌گوید فدراسیون فوتبال می‌تواند با کمک وزارت ورزش مشکل حق پخش تلویزیونی را حل کند.

حق پخش تلویزیونی که در سال اخیر نیز توسط صدا و سیما نادیده گرفته شد و مشکلاتی به وجود آمد در این فصل هم مشکل لیگ ایران است.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص این موضوع به ایسنا گفت: فدراسیون فوتبال باید با رجوع به وزارت ورزش و جوانان و با کمک از دولت مصوبه‌هایی را بگیرد تا در زمینه در آمدهای تلویزیونی بتواند از منابع کشور برای باشگاه‌ها صرف کند.

وی درباره جوانگرایی در داوری فوتبال ایران گفت: امیدوارم که این روند ادامه پیدا نکند. همیشه در مقاطعی که جوانگرایی به وجود آمده است، به دلیل نداشتن تجربه مشکلاتی به وجود آمده است. داوران در فصل پیش‌رو نسبت به سال قبل با تجربه‌تر هستند و مشکلات فصل گذشته دیده نخواهد شد. در مجموع معتقدم سطح کیفی داوران ما از سطح کیفی فوتبال‌مان بهتر است.

مربی سابق تیم ملی زیر ساخت‌های کشور را ضعیف دانست و افزود: تمام باشگاه‌ها مشکل دارند. کمتر باشگاهی است که مشکلات منحصر به فرد نداشته باشد. در دنیا بی نظیر است که تمام تیم‌ها وابسته به دولت باشند. باشگاه‌ها برای هر مساله‌ای باید پول به دولت بپردازند، به طور مثال برای زمین‌ تمرینی اجاره می‌دهند. بحث مشارکت باشگاه‌ها در حق پخش تلویزیونی، واگذار کردن باشگاه به بخش خصوصی و همچنین اجازه به حضور اسپانسرهای خارجی در کشور از راه حل‌هایی برای رفع این مشکل است و در کل به نظرم مشکل اصلی فوتبال کمبود منابع مالی است.

یکی از نقاط مثبت درلیگ چهاردهم جوانگرایی تیم‌ها بود که منجر به ظهور پدیده‌هایی شد. ذوالفقارنسب در این‌باره گفت: این موضوع روند مناسبی است که باید در فوتبال ایران ادامه داشته باشد. تمام تیم‌های دنیا بازیکنان جوانی را در هر فصل به تیم‌های خود اضافه می‌کنند و هیچ گاه جوانگرایی به تیم‌ها اسیبی نمی‌رساند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها