بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۵۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
سعید خندق‌آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: به تازگی فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی روح الله شمقدری توسط این موسسه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. بعد از این هم در تدارک توزیع فیلم سینمایی «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی هستیم که به زودی در این ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود
تدبیر24: سعید خندق‌آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: به تازگی فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی روح الله شمقدری توسط این موسسه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. بعد از این هم در تدارک توزیع فیلم سینمایی «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی هستیم که به زودی در این ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
 
خندق‌آبادی گفت: مجموعه «شکرستان» هم قرار است تا دو هفته دیگر در مجموعه بسته‌های ۱۰ قسمتی به صورت یکجا عرضه شود. ممکن است علاقمندان این مجموعه همه قسمت‌ها را به طور کامل نداشته باشند که در این صورت می‌توانند با قیمت مناسب ۱۵ هزارتومان، ۱۰ قسمت را با هم خریداری کنند.
 
وی افزود: موسسه هنرهای تصویری سوره برای سومین سال متوالی فیلمی را که سیمرغ بلورین مردمی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد توزیع می‌کند. این موسسه در دوره سی و یکم «حوض نقاشی»، دوره سی و دوم «شیار۱۴۳» را توزیع کرد. امسال هم به تازگی «رخ دیوانه» خریداری شده و در صددیم تا مهرماه فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها