بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۵۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
در یک حادثه باورنکردنی و غم‌انگیز، پره‌های هلی‌کوپتر نخست‌وزیر پرو، سر یک دختر جوان را قطع کرد.
 تدبیر24:  روز پنجشنبه گذشته پدرو کاتریانو نخست‌وزیر پرو با هلی‌کوپتر به سواحل رودخانه‌ای در نزدیکی شهر کوچک تومبس در این کشور عزیمت کرد.

هنگامی که هلی‌کوپتر روی زمین نشسته بود، «دوسلیندا فیئخو زاپاتا» دختر جوان 20 ساله می‌خواست به نخست‌وزیر نزدیک شود تا نامه‌ای را به او بدهد که در آن درخواست آزادی برادرش را مطرح کرده بود.

این دختر جوان به‌قدری عجله داشت به نخست‌وزیر برسد که متوجه نشد پره‌های دُم هلی‌کوپتری که پدرو کاتریانو از آن خارج شده هنوز در حال چرخش است.

زمانی که او قصد عبور از پشت هلی‌کوپتر را داشت پره‌های آن در برابر دوربین‌های تلویزیونی سر دختر جوان را قطع کردند.

در پی این حادثه، ارتش پرو در بیانیه‌ای قول داد که از هرگونه حمایتی از خانواده قربانی دریغ نکند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها