بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
 تدبیر24متاسفانه پدیده سلفی گرفتن به قدری در وجود برخی افراد رخنه کرده است که نه تنها این اقراد در اتفاقات ناگوار نیز دست از سلفی کشیدن بر نمیدارند بلکه مسابقه ای عجیب و اخمقانه ای با عنوان بهترین سلفی با یک مرده به راه انداخته اند.

یک گروه فعال در شبکه های مجازی روسی مسابقه ای عجیب با عنوان «بهترین سلفی با یک مرده» برگزار کرده که با برخورد پلیس این کشور مواجه شده است.

مدتی است که از جنجال سلفی عجیب وغریب دانشجویان ایرانی می گذرد؛ اما این بار در روسیه یک شبکه مجازی به صورت جدی مسابقه ای با این عنوان برگزار کرده است. 

ماجرا از جایی شروع می شود که گروهی از کابران VK، (نسخه ای روسی از فیسبوک که حدودا 70 میلیون عضو دارد) از کابران خود خواسته اند که سلفی های خود با اجساد را برای آن ها ارسال کنند و حتی برای بهترین این سلفی ها جایزه هم تعیین شده است.


این گروه برای بهترین عکس بین 30 تا 150 دلار جایزه نقدی در نظر می گیرد.

مدیران این سایت اینترنتی در قوانین این رقابت ترسناک نوشته اند که فرد داخل عکس حتما باید لبخند به لب داشته باشد. پس از مدت کوتاهی این سایت پر از عکس های کسانی شد که با اموات خود در مراسم تشییع سلفی گرفته اند. این گروه اینترنتی تا کنون500 نفر عضو داشته که همه آن ها از طریق شبکه مجازی VK قابل شناسایی هستند.


مدیران این گروه اینترنتی، پس از دستگیر شدن توسط پلیس در اعترافات خود گفته اند، جایزه 130دلاری بهترین عکس به کسی تعلق گرفته که با جسد دختر 13 ساله ای که در تصادف کشته شده، سلفی گرفته است. خانواده این دختر نوجوان هم به رسانه محلی خود گفته بودند که تمام ترس آن ها در طول مراسم تشییع، دوربین هایی بوده که مدام در حال فلش زدن بودند!
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها