بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
فرماندار شهرستان ماکو گفت: با وجود مشکلات پیش آمده در مناطق شرقی ترکیه، مرز بازرگان باز است و تردد خودرو در آن ادامه دارد.
 تدبیر24:   «شاهین علیزاده» روز دوشنبه افزود: ما در مرز بازرگان هیچ مشکلی برای پذیرش و ترخیص خودروها نداریم.

وی ادامه داد: دیروز 458 خودروی سنگین از ترکیه پذیرش شد و 296 کامیون نیز از مرز بازرگان به سوی ترکیه و کشورهای اروپایی رفت.

فرماندار ماکو علت فقدان تعادل در پذیرش خودروها در 2 طرف مرز را به مشکلات ترکیه نسبت داد و گفت: ما برای ارایه خدمات به کامیون های عبوری از مرز بازرگان هیچ مشکلی نداریم و طبق قرارداد بین 2 طرف باید تا 500 دستگاه از هر طرف پذیرش شوند ولی ترکیه اعلام کرده است ظرفیت پذیرش بیشتر را ندارد.

گمرک بازرگان به عنوان بزرگ ترین و فعال ترین گمرک زمینی ایران در شهرستان ماکو قرار دارد.

هم اکنون از این واحد گمرکی روزانه بیش از 750 دستگاه کامیون از مبدا آسیای میانه و ایران به مقصد ترکیه و اروپا و برعکس ترخیص می شود.

نزدیک به 10 روز پیش تردد از مرز «رازی و سرو» در آذربایجان غربی که روبروی منطقه «اسن دره و کاپی کوی» ترکیه قرار دارد، به علت وجود ناامنی در آن سوی مرز و خودداری گمرک کشور مقابل از ارایه خدمات به خودروها و کامیون های عبوری تعطیل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها