بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۵۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
با پیگیری پرونده ساختمان گاندی :
در حال حاضر دادگاه مربوطه پیگیر بررسی پرونده فروش غیرقانونی ساختمان گاندی است و احتمال حضور علی آبادی و افشارزاده، خسروي وفا و كرباسيان به عنوان مطلع به دادگاه نیز می رود.
تدبیر24:محمود خسروی وفا نایب رئیس پیشین کمیته ملی المپیک 9 آذر 92 با برگزاری یک نشست خبری از فروش غیرقانونی ساختمان شماره دوی کمیته ملی المپیک معروف به ساختمان گاندی خبر داد و مدعی شد در این اقدام افراد زیادی دست داشته اند که همگی از دوستان محمد علی آبادی رئیس وقت کمیته ملی المپیک هستند.
وی مدعی شد این ساختمان با کارشناسی جعلی زیر قیمت واقعی به فروش رسیده و امضای خودش، علی کفاشیان، رباب شهریان، محمود مشحون و سید مهدی هاشمی پنج عضو هیات اجرایی کمیته نیز زیر اسناد و مدارک مربوط به آن جعل شده است.
علی آبادی سه روز بعد و در یک نشست خبری دیگر، تمام اظهارات خسروی وفا را تکذیب کرد و با ارائه برخی اسناد و مدارک برای تشریح روند فروش ساختمان گاندی، اعلام کرد که تمام مراحل فرو این ساختمان قانونی بوده است.
این مسائل در حالی مطرح شد که دو سال از فروش ساختمان کمیته ملی المپیک می گذشت. ساختمان گاندی در سال 1389 به شرکت تعاونی قائمین اقتصاد فروخته شده بود. شرکتی که خسروی وفا مدعی شده بود صوری و متعلق به یکی از دوستان علی آبادی است.
با برگزاری این دو نشست خبری و داغ شدن بحث در رسانه ها، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در دو نشست فوق العاده که 16 و 18 آذر 92 برگزار شد، پرونده فروش ساختمان گاندی را بررسی کردند.
این پرونده و اسناد و مدارک فروش ساختمان به کمیسیون حقوقی کمیته ارجاع شد و نادر شکری رئیس این کمیسیون نیز برای بررسی دقیق و کامل آن، دو نشست جداگانه با خسروی وفا و علی آبادی برگزار کرد اما با وجود یک ماه بررسی پرونده در این کمیسیون و برگزاری انتخابات کمیته در 30 دی 92 و گذشت حدود یک سال و نیم از حضور هیات اجرایی جدید، رسانه ها هنوز از نظر این کمیسیون با خبر نشده اند.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ورزشی تدبیر24 در حال حاضر دادگاه مربوطه پیگیر بررسی پرونده فروش غیرقانونی ساختمان گاندی است و احتمال حضور علی آبادی در دادگه تقویت شده است. همچنین با توجه به شرایط پیش آمده احتمال حضور افشارزاده، خسروي وفا و كرباسيان به عنوان مطلع به دادگاه نیز می رود. 

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها