بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۵۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
سید باقر حسینی اظهار داشت: انگار باید فاجعه‌ای بدتر از آنچه که در سیستان رخ داده اتفاق بیفتد تا دولت توجه جدی به این منطقه محروم و دورافتاده ولی مهم و استراتژیک برای جمهوری اسلامی بکند و به داد مردم برسد.
تدبیر24: سید باقر حسینی اظهار داشت: انگار باید فاجعه‌ای بدتر از آنچه که در سیستان رخ داده اتفاق بیفتد تا دولت توجه جدی به این منطقه محروم و دورافتاده ولی مهم و استراتژیک برای جمهوری اسلامی بکند و به داد مردم برسد.
 
وی افزود: روزهای مردم زیر توفان شن دفن شدند، هزاران نفر راهی بیمارستان اما تنها راهکار دولت برای مهار این ریزگرد ها توزیع ماسک رایگان است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی که درگیر مسائل حزبی و سیاسی گرفتار شده اند به گونه ای رفتار می کنند که در ذهن مردم تلقی شده که این دیار جزئی از ایران نیست.
 
وی گفت: بارها در مجلس فریاد زدیم، تذکر دادیم، گوش شنوائی نبود، حتی دولت به قول های خودش نیز برای حل بحران این خطه بحران نیست و مصوبه تثبیت شن های روان علی رغم تامین بودجه مورد نظر در سطح کشور از سفر فروردین ماه ۹۳ رئیس جمهوری به سیستان، مجهول مانده است.
 
حسینی گفت: آیا دمای ۵۳ درجه همراه با توفان شن و ماسه که حداقل ۵ ماه در سال فراتر از وضعیت بحرانی است و در برخی ایام به ۳۰ برابر حد مجاز می رسد، کافی نیست تا دولت برای گرفتن حق آبه تالاب هامون و تثبیت شن های روان اقدامی جدی کند؟
 
وی افزود: متاسفانه منطقه سیستان رتبه اول سه نوع بیماری‌های ریوی، تنفسی و چشمی را در کشور دارد و روز به روز بر درد و سختی های مردمان سرزمین پنج هزار و ۵۰۰ ساله سیستان افزوده می شود.
 
کوچ مردم تهدید جدی برای امنیت ملی است
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحمیل خشکسالی های اخیر به مردم این دیار سبب شد تا مردم گزینه کوچ را مد نظر بگیرند که خالی شدن منطقه تهدید جدی برای امنیت ملی محسوب می شود.
 
وی گفت: شعارهای استاندار طی دو سال اخیر در حد شعار باقی مانده است و مردم این دیار هیچ گونه خدمتی را از سوی نماینده عالی دولت برای رفع مشکلات خود لمس نکرده اند، امید است تا مسئولان از این نگاه سیاسی فاصله بگیرند و واقعیت سیستان دیده شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، سیستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها