بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۷۸۸۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
شوی تحصن 30 نفره علیه 70 میلیون نفر
تحصن 30 نفره دلواپسان مقابل مجلس شورای اسلامی ادامه دارد و مخالفان توافق هسته ای همچنان بر طبل ضدیت با منافع ملی می کوبند.
تدبیر24 :قلم های هتاک، توهین های محفلی و تریبونی و حالا شوی تحصن 30 نفره علیه توافقی که اکثریت مطلق مردم با آن موافق هستند و از آن حمایت می کنند حاصلی ندارد جز افزایش نفرت مردم از آنهایی که نفع خود، گروه و دسته شان را به نفع اکثریت و منافع ملی ارجح می دانند.

حدودا یکسال پیش بود که حسن روحانی در یک سخنرانی پیشنهاد داد برخی امور را به رفراندوم بگذاریم تا هم این اصل مغفول قانون اساسی احیا شود و هم مردم خوشان در مورد مسائل کشور نظر دهند. این پیشنهاد روحانی کافی بود تا عده ای که به اقلیت مطلق بودنشان واقف هستند داستان سرایی کنند و فریاد زنند که چه نشسته اید روحانی برای مساله مهمی همچون بحث هسته ای می خواهد رفراندوم برگزار کند. همان روز این افراد می دانستند نه تنها جایگاهی بین مردم ندارند بلکه نوعی بدبینی(در بهترین حالت) نسبت به این افراد  وجود دارد.

آنهایی که دیروز از رفراندوم می ترسیدند امروز طرفدار آنارشیسم شده اند و به هر بهانه ای مقابل مجلس و نهادهای قانونی کشور بساط می کنند و به نام ملت برای نفع گروه اقل خودشان دست به تجمع می زنند. این افراد البته ناشناس نیستند، مردم هشت سال آنها را دیده اند و عملکردشان را می دانند به همین دلیل هم است این اقلیت مطلق هرچه می زنند به در بسته می خورد.جمعی 30 نفره که به سی و یک نفر هم نمی رسند علیه منافع 70 میلیون نفر چادر می زنند، امر و نهی می کنند و هتاکانه در رسانه هایشان فحش و ناسزا می نویسند.

البته که این دولت، دولت نقد و اعتراض است نه دولتی که خود را منبعث از وجود نازنین حضرت صاحب( عج) بداند و هرگونه نقد و اعتراض را نه تهدید علیه امنیت ملی که تهدید علیه اسلام و اعتقادات تلقی کند ومنتقد را به انواع و اقسام برچسب ها و تابلو بیاویزد و البته که این دولت حتی برای فحاشی های ریز و درشت این افراد سعه صدر دارد و هر کلامی را مساوی با تخریب دین و نظام نمی داند اما آیا مخالفان دولت هم چنین هستند؟ آیا حسین شریعتمداری، حمید رسایی و مهدی کوچک زاده هم این نگاه را به نقد و مخالفت دارند؟ مردم قضاوت می کنند که پدران درجه دو مخالفان برجام در قبال مخالفان و منتقدان چه اقداماتی انجام داده اند و به هرکس که خلاف آنها سخن گفته و عمل کرده چه برچسب هایی زده اند؟

تعداد بازیگران شوی تحصن از 30 نفر تجاوز نمی کند حتی اگر در روز عید غدیر پدران درجه دو از پستو بیرون بیایند و خود را عرضه کنند تا شاید با دوپینگ آنها دیگرانی که نزدیک به این افراد فکر می کنند هم اضافه شوند، نه این دوپینگ، نه شام و ناهار مفصل، نه ساندیس و انواع و اقسام آبمیوه ها به بهانه روز عید و نه سخنرانی هایی که تکرار مکررات بی پایه و اساس است باعث نمی شود مردم به این افراد بپیوندند.

در دو سال و نیم گذشته هرگاه مخالفان دولت خواسته اند، بدون اخذ مجوز و به صورت غیر قانونی علیه دولت و منافع ملی تجمع کرده اند و البته دولت هم واکنش گازانبری به این تجمعات نشان نداده اما حالا که قرار است طرفین اردوکشی خیابانی کنند می توان ثابت کرده مردم که هستند و این افراد چه نسبتی با مردم دارند. البته پنج ماه دیگر مردم پای صندوق های رای تکلیفشان را با این افراد روشن می کنند ولی اگر مخالفان دولت عجله دارند می توان همین فردا با یک تجمع بزرگ در همان مقابل مجلس نظر واقعی مردم را به سمع و نظر  برگزار کنندگان شوی تحصن نشان داد. امتحانش برای مردم ضرری ندارد ولی برای دلواپسان...!

منبع : برنا
برچسب ها: تدبیر24 ، تحصن ، برجام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۷
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
12
7
اگر واقعا راست میگید که شوی 30 نفره هست، چرا عکساشو نمیذارید؟؟؟؟
برید خودتونو گول بزنیددد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
برادر رضائي باور كن بيش از دويست نفر نبودند.يعني يك هزارم مردم تهران هم نبودند
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
1
متاسفانه تعدادی حالا چه زیاد چه کم ، که از مسائل سیاسی چیزی نمی دانند از مسائل اقتصادی در سطح کلان چیزی نمی دانند و .... و بیشتر افرادی هستند که سواد کافی ندارد ، البته سواد به مدرک نیست چون دوستان داستان مدرک گرفتن را بهتر از من می دانند ، آمدند جلوی مجلس و نمی دانم دردشان چیست ، مجلس که برای خودش داستان است ، اینها هم به این داستان دامن می زنند
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
چقدر شماها در نظر طرفدار آزادی و در عمل مستبدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
1
اینهایی که این همه درکار دولت کار شکنی میکنند به دنبال انتقام از آگاهی مردم هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
بر پدر و مادر دروغگویان لعنت
صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
1
شكست سنگين دلواپسان، خبري خوش براي فاتحان 24 خرداد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها