بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۵۷۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
تدبیر24 :این آیین پنجشنبه شب با حضور استاندار یزد ، نماینده مردم اردکان در مجلس ، امام جمعه اردکان ، مسوولان کشوری ، استانی ، بیت آیت الله خاتمی (ره) و جمع کثیری از مردم برگزار شد.
عضو مجمع روحانیون مبارز در این آیین با بیان اینکه انسان موجود بسیار پیچیده ای است که هم می تواند به جایگاه فوق العاده ارزشمندی برسد که مقامش از ملک بالاترشود و هم به مقامی پست تر از حیوان برسد ، افزود: فضایل، صبر و استقامت، اخلاص، وفای به عهد، تواضع و فروتنی انسان را به مقام والا و تکبر و غرور، سوء ظن، غیبت، خیانت و چشم دوختن به نوامیس و حقوق مردم انسان را به زمین می زند.
حجت الاسلام محمدعلی خسروی با اشاره به اینکه تمام صفات حسنه در معرفت الله و رذایل اخلاقی در خودبینی و نفس پرستی جمع شده است ، اظهار کرد: مادامی که تابع نفس اماره باشیم نمی توانیم به سوی پروردگار معراج کنیم.
وی افزود: انسان به خاطر عبودیت و بندگیش به معراج می رود چنانچه آیت الله خاتمی(ره) نیز در عباداتش با خدا سیر و سلوکی داشت و سیر صعودی را در طول عمر با عزتش پیمود.
وی در ادامه به جملاتی که امام راحل در خصوص آیت الله خاتمی فرموده بودند اشاره کرد و گفت: تاکنون حضرت امام راجع به هیچ کس این تعبیراتی نداشته است.
این سخنران افزود: روح الله خاتمی کسی بود که با گوشت و خونش مبارزه را می فهمید و چهره اسلامی بود که خاص شهرستان اردکان و استان یزد نبود و به همه این مرز و بوم تعلق داشت. 
خسروی تصریح کرد: ایشان روشنفکری بودند که در دوران غربت و مظلومیت اسلام و امام راحل، از همه چیز گذشت و برای روشنگری جامعه تلاش کرد.
وی گفت: سید روح الله خاتمی از مبارزین درجه یکی بود که هر کس با او ارتباط برقرار می کرد تحت تاثیر اسلام و انقلاب قرار می گرفت .
وی در ادامه با بیان پیشنهادی به صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی، درخواست کرد ، بیشتربه معرفی علما و بزرگانی چون آیت الله خاتمی بپردازند چرا که علما ریشه های درخت اسلام را تشکیل می دهند و رهایی از این ریشه باعث تزلزل در جامعه و مملکت می شود.
این سخنران با اشاره به اینکه اگر بخواهیم انسان هایی مانند شهدا را بسازیم باید به معرفی آیت الله هایی چون خاتمی بپردازیم اضافه کرد: این ریشه ها ارزشمند هستند .
خسروی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم چهره ای به نسل جوان بشناسانیم باید انسان های پاک و علما را معرفی کنیم و از این کار غافل نمانیم .
آیت الله سید روح الله خاتمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی امام (ره) به عنوان امام جمعه شهر اردکان منصوب شد و پس از شهادت آیت الله صدوقی سومین شهید محراب در سال 1360 از سوی امام راحل به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد منصوب شد و در سال 67 دارفانی را وداع گفت.
شهرستان اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
2
روحش شاد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها