بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۵۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه:
اسماعیل شجاعی رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با رد شایعه سواستفاده از منابع دولتی در انتخابات هفتم اسفند، اعلام کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته برخی از رسانه‌های وابسته به جریان‌ها تندرو...
تدبیر24 :رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه با رد شایعه سواستفاده از منابع دولتی در انتخابات هفتم اسفند، اعلام کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته برخی از رسانه‌های وابسته به جریان‌ها تندرو مدعی شدند که حزب اعتدال و توسعه درصدد سواستفاده از منابع دولتی برای انتخابات است و در تصدیق همین ادعا، تاکید بر آن داشتند که آقای مرتضی بانک با عنوان ریاست ستاد انتخاباتی حزب به این مهم دست پیدا کرده است. این در حالی است که آقای بانک اصلا رییس ستاد انتخاباتی حزب نبوده و نیستند.

اسماعیل شجاعی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ درباره عملکرد حزب اعتدال و توسعه در عرصه انتخابات مجلس، گفت: از سال قبل، قدم‌های اولیه در رابطه با سازماندهی نیرو‌ها در کشور برداشته و دفا‌تر و شوراهای حزب در سطح استان و شهرستان تشکیل داده و در تمام مناطق نیروهای خود را برای ورود به انتخابات شناسایی کردیم.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه همچنین با اشاره به همایش‌های انتخاباتی حزب و اعتدال و توسعه طی یک سال گذشته اعلام کرد: حزب تاکنون دو همایش در جماران با مضمون دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله سیدحسن خمینی و همچنین چند همایش با هیات رییسه حزب و جناب آقای نوبخت دبیر کل حزب برگزار کردیم.

به گفته او، سری همایش‌های منطقه‌ای که حزب اعتدال و توسعه با قدم‌ها و اهداف مشخص برگزار کرده توانسته این امکان را برای حزب فراهم کند که فضای کشور را با دید بهتری رصد کرده و خود را مهیای انتخابات مجلس دهم کند.

رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این سوال که انتخابات مجلس دهم را چگونه پیش بینی می‌کند، افزود: با توجه به ۲ دهه رقابت سیاسی در فضای کشور و تجاربی که اصلاح طلبان و اصولگرایان از خود در این عرصه بر جای گذاشته‌اند، امروز فضای کشور به جایی رسیده است که اعتدال محور اساسی در تصمیمات مسئولان است.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: امروز فضای عمومی کشور به جایی رسیده است که از یک طرف هر کاندیدایی سعی می‌کند خودش را معتدل نشان دهد و از طرف دیگر نیز مردم که در خرداد ۹۲ به نامزدی اعتدالی برای ریاست جمهوری رای دادند به نظر در همین مسیر راه را ادامه داده و به احتمال بسیار زیاد اعتدال گرایش اکثریتی در مجلس دهم را تشکیل خواهد داد.

شجاعی با اشاره به لیست ائتلافی اصولگرایان، اصلاح طلبان و اعتدالیون برای انتخابات مجلس، افزود: ارتباط حزب اعتدال توسعه با سایر جریان‌های سیاسی یک ارتباط سازنده و مبتنی بر ارتقا و پیشرفت کشور در جهت منافع ملی است. حرف امروز حزب اعتدال و توسعه مورد توجه اصولگرایان و اصلاح طلبان قرار گرفته است.

رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه به شایعه پراکنی جریان‌های تندرو علیه حزب اعتدال و توسعه نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته برخی از رسانه‌های وابسته به جریان‌ها تندرو مدعی شدند که حزب اعتدال و توسعه درصدد سواستفاده از منابع دولتی برای انتخابات است و در تصدیق همین ادعا، تاکید بر آن داشتند که آقای مرتضی بانک با عنوان ریاست ستاد انتخاباتی حزب به این مهم دست پیدا کرده است. این در حالی است که آقای بانک اصلا رییس ستاد انتخاباتی حزب نبوده و نیستند. لذا سواستفاده از منابع دولتی در انتخابات کذب محض است.

شجاعی اظهار داشت:حزب اعتدال  و توسعه با انسجام لازم پیش می رود و در یک ماه گذشته ستاد انتخابات حزب تشکیل شده بود اما در اثر یک اشتباه ساده مکاتبه ای ، آقای  بانک که رییس هیات اجرایی حزب هستند ، سهوا در نامه به وزارت کشور رییس ستاد انتخایات معرفی شد. این اشتباه با توجه به فضای شلوغ انتخابات از طرف دببرخانه حزب رخ داد که متاسفانه موجب برخی سوء برداشتها شد.

به گفته شجاعی، حزب اعتدال و توسعه نه دیروز و نه امروز بلکه از سال ۷۸ تشکیل شده است و به هیچ عنوان یک حزب دولت ساخته نیست که بخواهد برخی شایعات و اتهامات مثل سواستفاده از منابع دولتی در انتخابات متوجه آن باشد. ما قریب به ۱۷ سال با مشی اعتدالی خود در عرصه‌های مختلفی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی فعالیت داشتیم و امروز نیز بر‌‌ همان مدار حرکت می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها