بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵


تدبیر24 :دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان با بیان اینکه این جامعه برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی فهرست انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران ارائه می کند تصریح کرد: جامعه اسلامی دانشگاهیان در طی جلسات خود به این جمع بندی رسید که با معرفی افراد اصلح به مردم، آنها را در انتخابات نمایندگان کارآمد، متخصص و متعهد یاری دهد.
 دبیرکل جامعه اسلامی دانشگاهیان با بیان اینکه این جامعه برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی فهرست انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران ارائه می کند تصریح کرد: جامعه اسلامی دانشhttp://tadbir24.ir/admin/modules/content_cartable/homeگاهیان در طی جلسات خود به این جمع بندی رسید که با معرفی افراد اصلح به مردم، آنها را در انتخابات نمایندگان کارآمد، متخصص و متعهد یاری دهد.
دکتر علی عباسپور طهرانی فرد افزود: این جامعه تلاش داردتا فارغ از دسته بندی های سیاسی، گرایش و سلیقه شخصی و با  هدف حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری جهت حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات ، تعدادی کاندیدای اصلح بویژه از خانواده بزرگ دانشگاهیان را به مردم معرفی نماید.
دکتر عباسپور با اشاره به آیه 55 سوره یوسف(ع) که در آن بر شرط مسئولیت که همانا دانا وامین بودن است، تصریح کرد: امر قانون گذاری در جمهوری اسلامی ایران، یک مسئولیت سنگین و حساس و از اهمیت  بالایی برخوردار است و طبیعتاً کسانی که در این منصب قرار می گیرند به تبعیت از این آیه شریفه باید افرادی دانا، بصیر و امین باشند.وی افزود: نامزدهای معرفی شده توسط جامعه اسلامی دانشگاهیان افرادی توانمند، معتقد به نظام و پیرو مقام معظم رهبری هستند و امید است با ورود افراد متخصص و متعهد به مجلس شورای اسلامی، مجلس دهم بتواند در حوزه های مختلف بویژه در امر خطیر قانون گذاری در جهت کاهش مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی کشور، مجلسی نمونه، کارآمد، دانا،  بصیر و امین باشد.     
فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی دانشگاهیان در حوزه انتخابیه تهران   1- دکتر علی مطهری 2- دکتر محمدرضا عارف 3- حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ابوترابی فرد 4- دکتر کاظم جلالی 5- دکتر حسن غفوری فرد 6- دکتر محمد کریم شهرزاد 7- دکتر مرضیه وحیددستجردی 8- دکتر لاله افتخاری 9- دکتر سیدشهاب الدین صدر 10- دکتر حسن سبحانی 11- دکتر علی نوبخت 12-دکترمحمد خوش چهره 13-دکتر محمود مقدم 14-حجت الاسلام و المسلمین محمد صالح منش
 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها