بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
ماموران شهرداری راز جسد مثله شده زن جوان را برملا کردند.آنها هنگام انجام خدمات شهرداری در خیابان کردستان به یک کیسه زباله پلاستیکی مشکی برخورد کردند در بررسی محتویات آن با دست و پای بریده شده رو به رو شدند.

تدبیر24 :ماموران شهرداری راز جسد مثله شده زن جوان را برملا کردند.آنها هنگام انجام خدمات شهرداری در خیابان کردستان به یک کیسه زباله پلاستیکی مشکی برخورد کردند در بررسی محتویات آن با دست و پای بریده شده رو به رو شدند.
به گزارش خبرنگار شبکه مجازی آستان، ماموران شهرداری بلافاصله با 110 تماس می گیرند و ماموران کلانتری 125 یوسف آباد در خیابان کردستان حضور پیدا می کنند.پلیس با بررسی دقیق تر متوجه شد این تکه های اعضای بدن متعلق به یک زن است.
همزمان با شروع رسیدگی به این پرونده که متعلق به یک زن ناشناس بود اعضای یک خانواده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در سیدخندان مراجعه می کنند و عنوان داشتند که دختر خانواده به نام عاطفه روز پنج شنبه از منزل خارج شده و تا کنون برنگشته است.
خانواده عاطفه نشانه هایی از دخترشان را به پلیس ارائه می دهند کارآگاهان اداره دهم با نشانه هایی که خانواده عاطفه در اختیارشان قرار داد هویت اصلی جسد مثله شده را شناسایی می کنند.
در تحقیقات به عمل آمده مظنون اصلی پرونده مشخص شد.حمید که دوست خانوادگی فرد مقتوله بود ارتباط نزدیکی با خانواده عاطفه داشته است.از این رو اظهارات دروغین حمید به پلیس باعث شد تا به این جنایت اعتراف کند.
قاتل در بازجویی گفت:روز پنج شنبه با عاطفه قرار ملاقات داشتم بعد از صرف صبحانه در یک طباخی در ماشین با او بحثم شد زمانی که عاطفه به اعضای خانواده ام فحاشی کرد در یک لحظه کنترلم را از دست داده با دو دست گلویش را فشار دادم که متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد.
حمید ادامه داد:آن لحظه به شدت ترس تمام وجودم را فرا گرفته بود نمی دانستم چه کار کنم جسد را به خانه ام در ایوانکی بردم، چاقوی تیزی خریدم سپس جسد را مثله کردم.تکه های بدن عاطفه را داخل دو کیسه زباله مشکی انداختم و در منطقه کردستان آنها را رها کردم.
در ادامه سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی گفت:با توجه به اینکه متهم در اعترافات خود مدعی شده است که دو کیسه زباله وجود داشته اما تا کنون کیسه دوم هنوز کشف نشده استدر تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، جسد ، مثله ، زن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها