بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۵۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
برخی از مواد غذایی می توانند در رابطه ی جنسی شما موثر باشند کارشناسان این مواد غدایی را برای سلامتی رابطه جنسی شما پیشنهاد می کنند.
تدبیر24 : برخی از مواد غذایی می توانند در رابطه ی جنسی شما موثر باشند کارشناسان این مواد غدایی را برای سلامتی رابطه جنسی شما پیشنهاد می کنند.
5ماده ی غذایی که عشق زندگی شما را آتشین می کند
این ادویه زیبا می تواند همه چیز را در اتاق خواب شما گرم کند
1.صدف

صدف یک داروی مقوی غرایز جنسی شناخته شده اما چه چیزی درباره ی زعفران,جینسینگ و ماکا وجود دارد؟مواد غذایی می تواند یک راه سالم برای بدست آوردن تمام موتور های در حال اجرا باشد این در حالی می باشد که تمرکز زیادی بر افزایش میل جنسی است, تنظیم خلق و خوی و بدست آوردن قلب خود در بالاترین شکل می تواند به عنوان عملکرد اساسی دیگر ارگان ها باشد. این 5ماده ی غذایی گفته شده و ذاشتن قلبی هوشمند می تواند زندگی جنسی شما را تغذیه کند.


1.زعفران

در یک مطالعه که اخیرا در تحقیقات بین المللی مواد غذایی منتشر شده, محققان دریافتند که زعفران، ادویه ایی است که در پخت و پز و به عنوان یک بوی معطر در عطرها استفاده می شودکه به افزایش میل جنسی کمک می کند. درست کردن یک شام عاشقانه یا پاشیدن این ادویه در مرغ هر دو راهی آسان برای گرم کردن اتاق خواب است.

 


2.مغزها

به عنوان یک مبنع گیاهی اجیل ها سرشار از اسید امینه ال ارژنین(آرژینین یکی از بیست اسید آمینه‌ی اصلی یاخته‌های زنده است) هستند. در بدن، آرژنین به یک گاز به نام اکسید نیتریک که گشاد کننده ی رگ های خونی است به افزایش جریان خون به تمام قسمت های بدن کمک می کند.پس به سوی اجیل ها بشتابید!یک مطالعه اخیر انجام شده بر روی گردوها (که تنها اجیل ها حاوی امگا 3هستند) دریافتند که مردانی که صورت روزانه گردو می خوردند توانایی و تحرک اسپرمشان بهبود یافته بود و خبر خوب برای زنان , بادام به طور خاص یک منبع خوبی از ویتامین E است، که نشان داده شده برای کاهش خشکی واژن کمک کننده است.

 
3.جینسینگ

جینسینگ

مدت طولانی در طب چینی استفاده می شود, یک مطالعه از دانشگاه هاوایی پی برد که افزایش قابل توجهی در میل جنسی و رضایت در بین زنان مصرف جینسنگ وجود دارد. مطالعات همچنین بیان کرد که جینسنگ به درمان اختلال نعوظ در مردان کمک می کند.

 
4.چای سبز

به طور گسترده ای برای مزایای سلامت اعم از دست دادن وزن  ایمنی و پیشگیری از سرطان شناخته شده است، چای سبز نیز ممکن است شایستگی  موقعی که رابطه ی جنسی انجام می شود را داشته باشد. چای سبز حاوی آنتی اکسیدان کاتچین است که به حفظ عروق خونی سالم و پمپاژ گردش خون کمک می کند ، چای سبز بخورید: زیرا حاوی کاتچین بیشتری از چای سیاه و سفید یا اولانگ است

 
5.ماکا

ریشه ی گیاه ماکا از کوه های بلند آند برای هزاران سال است که به عنوان یک داروی فوق العاده شفا بخش استفاده می شود ریشه ی ان معمولا به عنوان مکمل به شکل پودر یا به فرم قرص مصرف می شود . مطالعه هایی در سال 2010در BMC طب مکمل و جایگزین) انجام شده که نشان می دهد ماکا کند زمانی که در دوز یک و نیم تا 3گرم حداقل برای شش هفته مصرف شود به افزایش میل جنسی کمک می کند ماکا بسیار متمایز,طعم دهنده مالت و خوشمزه است موقعی که به صورت روان اضافه شود.

 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها