بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۵۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
عبدالعزیز الهندی رئیس دفتر خبرگزاری سعودی در واشنگتن در صفحه ی توییتر خود، خبر مربوط به مفتی اعظم سعودی را تکذیب کرد.


تدبیر24 :عبدالعزیز الهندی رئیس دفتر خبرگزاری سعودی در واشنگتن در صفحه ی توییتر خود، خبر مربوط به مفتی اعظم سعودی را تکذیب کرد.

خبرگزاری سعودی خبر «درخواست مفتی آل سعود برای رای ندادن به آیات جنتی، مصباح و یزدی» را تکذیب کرد
عبدالعزیز الهندی رئیس دفتر خبرگزاری سعودی در واشنگتن در صفحه ی توییتر خود، خبر مربوط به سخنان مفتی اعظم سعودی علیه برخی از کاندیداهای انتخابات خبرگان ایران را تکذیب کرد.
به گزارش”گذارنیوز” ، الهندی گفت که خبری که در رسانه های ایران تحت عنوان «مفتی اعظم دربار آل سعود‌: مردم ایران به جنتی، مصباح و یزدی رای ندهند!» منتشر شده، واقعیت ندارد.
براساس این گزارش، در سایت عبدالعزیز محمد آل‌الشیخ مفتی وهابی عربستان نیز چنین سخنانی به هیچ وجه وجود ندارد.
منبع اصلی منتشر کننده این خبر، یک سایت مسیحی لبنانی دست چندمی به نام «النشره» است که در متن خبر خود اشاره نکرده بود که این خبر از کجا تهیه شده است.
لازم به ذکر است، برخی از رسانه های ایران از جمله کیهان خبری در مورد سخنان مفتی وهابی آل سعود علیه آیات مصباح، جنتی و یزدی منتشر کرده و جنجال تخریبی بسیاری در مورد برخی لیست های انتخاباتی در کشور به راه انداخته اند.
در این خیر غیر مستند آمده است: عبدالعزیز محمد آل‌الشیخ مفتی وهابی عربستان از مردم ایران خواست به آیات جنتی، مصباح یزدی و محمد یزدی در انتخابات پیش روی خبرگان رهبری رأی ندهند.
برچسب ها: تدبیر24 ، کیهان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها