بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۹۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
این‌که یک شهر 12 میلیونی را چون به آقای فلان و فلان رأی نداده‌اند؛ در زمره یزیدیان بدانند چه توجیه شرعی و عقلی دارد؟ من می‌گویم هیچ ...

 تدبیر24 :حجت‌الاسلام والمسلمین شجونی که مواضعش بارها جنجال‌آفرین بوده، این‌بار نیز واکنش بحث‌برانگیزی به رأی‌آوری لیست امید در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته و اظهارات اخیر وی با هشدار یک فعال اصولگرا نیز مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به شکست مطلق اصولگرایان در انتخابات تهران به «رویداد 24» گفت: دلیل چنین اتفاقی مشخص است. تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است و رأی‌آوری این افراد نیز نشان‌دهنده همین مسأله است.



جعفر شجونی درباره نتیجه انتخابات اخیر مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اعلام کرد: در حال حاضر تهران نیستم و برای انجام سفری به شمال کشور رفته‌ام. خیلی در جریان نتایج آرای انتخابات جز مسائل کلی قرار ندارم. بنابراین بر اساس آنچه می‌دانم و شنیدم فکر می‌کنم در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک عزمی از سراسری کشور برای حضور در انتخابات شکل گرفت و در ‌نهایت نیز نتیجه به پیروزی حداکثری اصولگرایان ختم شد.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اینکه تمامی کرسی‌های تهران در بهارستان به لیست امید تعلق گرفت و حتی سرلیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان از رسیدن به بهارستان ناکام ماند، گفت: بنده از این اتفاق مطلع هستم و البته دلیل چنین اتفاقی نیز مشخص است. تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است و رأی‌آوری این افراد نیز نشان‌دهنده همین مسأله است.

به گزارش ایسنا، در این راستا، کانال روزنامه «ایران» نوشت: محبیان نسبت به رفتار اهانت‌آمیز برخی اصولگرایان هشدار داد و گفت: مقایسه مردم تهران با اهل کوفه با چه توجیه شرعی و عقلی سازگار است؟

در این کانال تلگرامی، به نقل از این فعال سیاسی اصولگرا آمده است:

«واقعاً چون تهرانی‌ها به لیست اصلاح‌طلبان رأی دادند باید آنها را اهل کوفه و اصحاب یزید خواند؟ در دور بعد اگر به اصولگرایان یا آقای احمدی‌نژاد یا جناب مصباح رأی دادند به لشکر امام حسین (ع) برگشته و حر می‌شوند؟ این گونه تحلیل با کدام منش و تحلیل امام و رهبری و عقل و منطق همخوان است؟

این روش که رقابت را بین لیست رهبری و لیست انگلستان نشان دهیم و بعد هم برنده را انگلیس؟! با کدام عقل همخوان است؟



این‌که یک شهر 12 میلیونی را چون به آقای فلان و فلان رأی نداده‌اند؛ در زمره یزیدیان بدانند چه توجیه شرعی و عقلی دارد؟ من می‌گویم هیچ ...

جز آن‌که سیاست ما به حدی نزول کرده که ملاک و شاخص دین و ایمان این و آن کاندیدا می‌شوند.

آیا واقعاً فکر می‌کنیم از طریق اهانت به مردم می‌توان رأی گرفت؟ مگر آن که مردم خویش را جمعی مازوخیست بدانیم!»

برچسب ها: تدبیر24 ، شجونی ، محبیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
با درود خدمت جناب آقای شجونی، به عرض می رساند که اگر همچون تفکری درست باشد پس همین تهرانی های ضد ولایت فقیه در سال 57
چگونه انقلاب کردند و قدرت را به ولایت فقیه دادند.بعبارتی به ذهن مردم ما خطور می کند که پس اولین ولی فقیه با دومین ولی فقیه فرق دارد.

پس خواهش می کنم جناب شجونی اصل ولایت فقیه را زیر سئوال نبرید زیرا جوانان ما خون دادند تا انقلاب پیروز شد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها