بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۵۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
هیچکس از نظر فنی نمی تواند منکر توانایی های علی دایی باشد ولی حالا او از نظر اخلاقی هم تفاوت ویژه ای با قبل کرده.
تدبیر24 :علی دایی، همانطور که پیش بینی می شد، آخرین نفر از تیم 11 نفره مردم بود؛ برای تیم منتخب ایران بعد از انقلاب. او توانست با اختلاف فاحش، رقبا را شکست دهد. دایی 73 درصد رای آورد و نزدیک ترین مهاجم به او فرشاد پیوس بود، با 10 درصد آرا. علی دایی از نظر فنی فوق العاده بود و به قول فرشاد پیوس یک نابغه. درباره قدرت فنی دایی همه به اندازه کافی می دانند و نوشته اند اما این بار می خواهیم به تغییر بینادینی که در وجود دایی اتفاق افتاده، اشاره کنیم. علی دایی در دوران بازیگری هیچگاه به اندازه حالا محبوبیت نداشت. گذر زمان و سپیدی موهای دایی و ریش هایش، تنها چهره ظاهری او را عوض نکرده، بلکه علی دایی را از درون به فردی پخته تر تبدیل کرده است.
دایی از سال گذشته بود که این تغییرات بنادین را نشان داد؛ وقتی در آستانه جام ملت ها دست به قلم شد و برای جواد نکونام و حمایت از تیم ملی، نامه ای نوشت. در روزهایی که همه به جوسازی درباره شکستن روکورد دایی می پرداختند، او نامه ای مهم نوشت و علاوه بر تبریک پیشاپیش به نکونام، از تیم ملی هم حمایت کرد.
دایی اینقدر عوض شده که با وجود تمام اختلاف ها با علی کریمی، در برنامه 90 گفت: «دوستش دارم.» او حتی از پاس هایی که کریمی در تیم داده تا گل بزند، تشکر کرد. دایی در همان مصاحبه نشان داد که چقدر عوض شده است. شاید او علی دایی 10 سال قبل بود، به جای این جمله، جملات دیگری می گفت اما باید پذیرفت گذر زمان دایی را اینقدر بزرگ کرده که حتی بعد از ماجرای مصاحبه های سریالی مایلی کهن و آن حکم جنجالی، به عیادت او می رود و بر بالینش حاضر می شود. دایی انگار هیچ کینه ای ندارد و انگار در اوج قدرت می تواند ببخشد.
از خلوت دایی هم چیزهایی شنیده می شود که او را دوست داشتنی تر می کند. اینکه به هر شهری می زند به خانواده های نیازمند آنجا سر می زند. همین چند ماه قبل که برای انجام یکسری کارها به بوشهر رفته بود، به خانه هایی سرک کشید و با حضورش دلگرمی ها داد. او همین دو سه هفته پیش هم به عیادت دختر ورزشکاری رفت که روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود.
دایی از این کارها در دو سه سال گذشته خیلی زیاد کرده است. او از نظر فنی فوق العاده بود و امروز از نظر اخلاقی هم یک الگوست. مردی که هر روز بر محبوبیتش افزوده می شود. یک روز علی پروین درباره دایی گفت: «او محبوب نیست، بلکه مشهور است.» اما حالا گذر زمان دایی را تبدیل به چهره ای محبوب کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، علی دایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها