بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۵۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
در جلسه سه شنبه های خیابان کبکانیان تیم رسانه ای علیه دولت تصمیم به تحریم گرفت چرا که فکر میکردند کاسبی از «تخریم» در دولت امید هم جواب میدهد، اصلا خیالشان نمیرسید که تحریم ها برود و بازی با کلیدواژه تحریم، محرومیت و اخراج از بهارستان را برایشان به ارمغان بیاورد.

تدبیر24: اگرچه، شواهد نشان می دهد اصولگراها، به یمن حضور مردم در تاریخ 7 اسفند از قطار مجلس شورای اسلامی پیاده شدند و طومار ترک تازی چندساله شان به طرز جالبی پیچیده شد اما بد نیست بدانیم، اصولگراها هفتم آبان ماه یعنی 4 ماه قبل، بازی را به حریف باختند اما خود را به خواب زدند!

رسانه های اصولگرا هفتم آبان ماه، در اقدامی هماهنگ، بعد از اتمام جلسه سه شنبه های راهبردی با حضور و هدایت صفارهرندی، وزیر اخراجی احمدی نژاد در خیابان کبکانیان تهران، تصمیم به تحریم نمایشگاه مطبوعات گرفتند.
آنها تصور می کردند، با این کار یا نمایشگاه برگزار نمی شود و یا بدون حضور آنها از رونق می افتد، که در دو برآوردشان، اشتباه بزرگی مرتکب شدند.
رییس جمهور به نمایشگاه مطبوعات آمد، از تحریم ناشیانه اصولگراها حسن استفاده را کرد و تاریخی ترین نطق رسانه ای در 2 سال گذشته را بیان کرد؛ آنها را پلیس مخفی های بی اخلاقی دانست که فکر می کنند همیشه در مصونیت هستند و نظام فقط برای آنهاست و مردم همانی را می پسندند که آنها می گویند.
بعد از پایان نمایشگاه، اصولگراها متوجه اشتباه بزرگشان شدند اما دریغ که راه برای بازگشت به جشن ملی رسانه های کشور نبوبسته شده بودد؛ اصلاح طلبان و اعتدالیون بهترین استفاده رسانه ای تاریخ انقلاب را از نمایشگاه مطبوعات کردند و در جاده ای یکطرفه تاختند؛ بدون رقیب، بدون حاشیه، بدون بداخلاقی های رقیب. بذر تبلیغات انتخاباتی خود را نیز به خوبی کاشتند.
حالا همان جلسه هفتگی سه شنبه ها برگزار میشود و صفارهرندی، از غلط جبران ناپذیر رسانه های تندرو دلخور است و به همه شان در دوقطبی کردن فضای انتخابات نهیب می زند که بازی بزرگی را باختیم! چرا که انتخابات هفتم اسفند، آب سردی بود بر پیکر اصولگراها و سوت پایان بازی دو سر باخت شان که هم میدان سیاسی را باختند و هم میدان اخلاق را.
همانها که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را نماینده داعش در ایران معرفی کردند و در رسانه هایشان از هیچ دروغ و تهمتی فروگذار نکردند و به بهانه بی بی سی و فتنه و نفوذ، بر رقیب بی رسانه تاختند و امروز هم پس از باخت سنگین، مردم تهران را مردم کوفه می پندارند که انواع جرائم را مرتکب می شوند و برای همین همگی به لیست امید رای داده اند.
به نظر می رسد، جلسه های سه شنبه با سردبیران فارس و تسنیم و مهر و رجا و جهان و کیهان و وطن امروز، باید تغییر رویکرد بدهد، آنها باید فکر دیگری برای استراتژی رسانه ای دلواپس طراحی کنند چه آنکه 4 ماه قبل نمایشگاه نظام را تحریم کردند به خیال آنکه «بیشمارند» و مردم با آنها عقد اخوت بسته اند و امروز، مردم با یک حرکت دموکراتیک، آنها را برای 4 سال از مجلس کشور اخراج و محروم کردند.

برچسب ها: تدبیر24 ، اصولگراها
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها