بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۵۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
 
تدبیر24:به تازگی عکسی بدون آرایش از #کیت_وینسلت هنرپیشه انگلیسی با متن زیر بر روی صفحات فیسبوکی طرفداران او قرار گرفته است. کیت زنان را تشویق کرده است تا با دیدی مثبت به بدن و اندامشان نگاه کنند و پذیرای خود واقعیشان باشند. او از آنها می خواهد تا خودشان را همانطور که هستند دوست داشته باشند، نه آنگونه که دیگران می‌خواهند. وی چنین نوشته است:


 در دوران بلوغ و حتی همین حالا به ندرت حرفهای مثبت در مورد اندامم از سایر زنان شنیده ام. این اظهار نظرها بیشتر اوقات منفی بوده اند. اما مطمئنم که این موج منفی معمولا از طرف کسانی می آید که حتی بدن خودشان را هم دوست ندارند و پیوسته روی فیسبوک مشغول لایک کردن توهینهای دیگران روی پستهای تحقیر کننده هستند. امروز می‌خواهم عکسی بدون آرایش از خودم روی صفحه ام بگذارم. می دانم که صورتم چروک خورده است اما از شما می خواهم که مرا فرای این چین و چروکها نگاه کنید. من می خواهم خود واقعی ام را پذیرا باشم. شما هم این کار را بکنید. خودتان را همین طور که هستید دوست داشته باشید. این پیام را به اشتراک بگذارید و به گوش همه مغرضان برسانید. بگذارید بدانند که هیچ اهمیتی برای نظرات منفی آنها قائل نیستید و اجازه نمی دهید قربانی رفتار کسانی شوید که دیگران را بر پایه ظاهر، نژاد و جنسیتشان تحقیر می کنند. اگر خود واقعیتان را دوست دارید و دلتان نمی خواهد که هیچ تغییری در قیافه تان بدهید این پست را به اشتراک بگذارید. شما شایسته قدردانی هستید.
برچسب ها: تدبیر24 ، زنان ، کیت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها