بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۵۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
تیم فوتبال پرسپولیس درحساس ترین و آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر با کسب نتیجه تساوی برابر تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار خانگی،رده سوم را از دست داد و فاصله خود را با صدر جدول بیشتر کرد.
تدبیر24:دیدار این دو تیم از هفته بیست و دوم ساعت 17:30 در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر برگزار و در پایان با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید.
رامین رضاییان در دقیقه 13 برای تیم پرسپولیس گلزنی کرد و محمد ایرانپوریان دردقیقه 37 بازی را به تساوی کشاند.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دقایق نخست این دیدار با دراختیار گرفتن توپ و میدان از کناره ها به دروازه تراکتور نزدیک شدند و سرانجام دردقیقه 13 توسط رامین رضاییان به گل رسیدند.
در این دقیقه رامین رضاییان روی پاس زیبای فرشاد احمد زاده درمحوطه جریمه تیم تراکتور صاحب موقعیت گلزنی شد و توپ را با شوتی دقیق در قعر دروازه محمد رضا اخباری جای داد.
در ادامه باز هم بازیکنان تیم پرسپولیس می توانستند به گل برسند که اخباری دروازه بان تراکتورسازی این فرصت را از فرشاد احمد زاده گرفت.
در دقیقه 37 مسابقه آگوستو مهاجم تیم تراکتورسازی از سمت راست فرار کرد و بدنبال این حرکت رامین رضاییان مرتکب خطا شد و بادریافت کارت زرد از داور مسابقه، دیدار بعدی تیمش در برابر صبا را از دست داد.
در ادامه ضربه خطا را بازیکنان تراکتور به سمت دروازه تیم پرسپولیس زدند که سوشا مکانی باز هم در دفع و مهار توپ اشتباه کرد و ایران پوریان از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرده و گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.
بازیکنان پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کردند آنان بدنبال به ثمر رساندن گل در همان دقایق ابتدایی این نیمه بودند که این چنین نشد، ادامه حملات ازسوی سرخپوشان و دفاع منطقی بازیکنان تراکتورسازی، یاران برانکو را عصبی کرد.
دردقیقه 55 به دنبال خطای هند مدافع تیم تراکتورسازی و دستور ادامه بازی توسط محمد ایرانپوریان، باعث شد تا محسن بنگر با تکلی خطرناک به روی این بازیکن مرتکب خطا شد که منجر به توقف بازی شد.
حرکت بنگر اعتراض بازیکنان تراکتورسازی را در پی داشت و ادامه این اعترضات باعث درگیری مدافع تیم پرسپولیس و سینا عشوری شد که درگیری فیزیکی این دو بازیکن بازی را برای دقایقی متوقف کرد.
هواداران دو تیم نیز دراین دقایق با پرتاب مواد آتش زا باعث بی نظمی در ورزشگاه شدند، چندین ترقه هواداران پرسپولیس در نیمکت تیم تراکتورسازی منفجر و باعث ترس بازیکنان نیمکت نشین و کادر فنی این تیم شد، تورج حق وردی دراین دقیقه با نشان دادن کارت زرد به شجاع خلیل زاده قائله را ختم به خیر کرد.
در دقیقه 60 محمد رضا اخباری دروازه بان تیم تراکتورسازی با دو حرکت موفق ضربات امید عالیشاه و فرشاد احمد زاده را دفع و از گلزنی این دو بازیکن جلوگیری کرد.
دردقیقه 62 بازیکنان تراکتورسازی حملات پرسپولیسی ها را تلافی کرده و ضربه محکم سروش رفیعی که ازپشت محوطه جریمه زده شد توسط سوشا مکانی مهار شد.
در ادامه این دیدار، توپ بیشتر درمیانه میدان به حرکت درآمد و از سوی بازیکنان دو تیم به صورت متعادل دنبال شد دراین دقایق خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نکرد.
در دقیقه 1+90 و بدنبال ضد حمله، بازیکنان تیم تراکتورسازی یک فرصت صددرصد گلزنی داشتند که هوشیاری رامین رضاییان این فرصت را از ایوب کلانتری گرفت.
در این صحنه ضربه بختیار رحمانی را سوشا مکانی دفع و ضربه برگشتی را ایوب کلانتری به دروازه خالی پرسپولیس فرستاد که در میانه راه رضاییان این توپ را به خارج از زمین فرستاد.
در ادامه اتفاق خاص دیگری نیفتاد و این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم پرسپولیس با کسب این تساوی 36 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت .
شاگردان امیرقلعه نویی نیز با کسب یک امتیاز از این دیدار 32 امتیازی شدند و به رده هفتم صعود کردند.
تورج حق وردی قضاوت این دیدار را برعهده داشت او چهار بار از کارت زرد استفاده کرد و به رامین رضاییان و مهدی طارمی بازیکنان پرسپولیس و سزار و شجاع خلیل زاده از تیم تراکتورسازی کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.
ترکیب تیم پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و علی علیپور.
ترکیب تیم تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار و فرزاد حاتمی
**محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال،علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و تعدادی از پیشکسوتان این تیم از جمله کسانی بودند که در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.
**هواداران تیم پرسپولیس دردقیقه 24 این دیدار همانند دیدار های دیگر این تیم، یاد و خاطره هادی نوروزی را گرامی داشتند.
**مدیر امنیتی ورزشگاه های یوفا که برای برگزاری کارگاه آموزشی افسران لیگ برتر در ایران به سر می برد در ورزشگاه حاضر و صحنه درگیری بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی و بی نظمی هواداران در ورزشگاه را از نزدیک مشاهده کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها