بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۶۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کاخ سفید اعلام کرد "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا تحریم‌های آمریکا ضد ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

تدبیر24:به نقل از اسپوتنیک، براساس توافق بین تهران و گروه ۶ کشور، روند لغو تحریم‌های دوجانبه و چندجانبه مربوط به برنامه هسته‌ای ایران آغاز شده است اما تحریم‌های آمریکا درباره مسائل دیگر مانند برنامه موشک‌های بالستیک همچنان پابرجاست.

اوباما مدعی شد : با وجود این توافق تاریخی که هدف از آن تضمین ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران است، اما برخی رفتارها و سیاست‌های دولت ایران همچنان تهدیدی  ضد آمریکا به شمار می رود. برای همین نظام اضطراری اعمال شده بر ضد ایران از ۱۵ مارس ۱۹۹۵ باید تا بعد از ۱۵ مارس ۲۰۱۶ ادامه پیدا کند.

رئیس جمهور آمریکا افزود : لذا من تحریم‌ها  را برای یک سال دیگر تمدید می کنم.
برچسب ها: تدبیر24 ، تحریم ها
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها