بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۰۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
وزیر بهداشت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را معاینه کرد و از وضعیت سلامت آنها مطلع شد. یک روز قبل از آن، نامه‌ی دختران آن دو منتشر شده بود.
تدبیر24:به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، با نظارت دکتر هاشمی انها در یک مرکز درمانی معاینه شدند و به گفته ی پزشکان، آنها بیماری خاصی ندارند. در میان پزشکان، فوق تخصص گوارش نیز حضور داشته است

روز قبل از آن، کوکب، زهرا و نرگس موسوی در نامه‌ای نسبت به وضعیت سلامتی پدر و مادر خود که در حصر خانگی هستند ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی به آنها شده بودند.

وضعیت درمانی و سلامتی موسوی و رهنورد تحت نظر وزیر بهداشت قرار دارد و خبرنگار انصاف نیوز مطلع شده که او با توجه به معاینه‌ی انجام شده، گفته است که جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سال گذشته وزیر بهداشت در زمان بازدید از نمایشگاه مطبوعات گفته بود: «من از طرف جناب آقای روحانی مسوولیت دارم که به طور مداوم وضعیت سلامت آقایان کروبی، موسوی و خانوم رهنورد را به خدمت ایشان گزارش کنم و به ایشان اطمینان بدهم که همه‌ی کارهای لازم درباره‌ی اوضاع جسمی و پزشکی شان به خوبی انجام می شود».
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
1
با سلام

کشور ایران با پشتوانه خون شهدا و ایثار و از خود

گذشتگی مردمانش و قانون اساسی ای که ضمانت آن

خون شهدا و تلاش و مجاهدت دلیر مردان و شیر زنان

ایران است، زیبنده اش نیست که برای طرز تفکرات

متفاوت درونی اش راه حل های قانونی مستدل و جهان

شمول نداشته باشد و خدای نکرده این تصور ظاهر می

گردد که نظام مقدس جمهوری اسلامی دیدگاه جهان

شمولی خودش را از دست داده است و این به ضرر

نظام ما می باشد . لذا از مسئولین محترم نظام

خواهشمندم که نسبت به پدیده ی حصر راهکاری

قانونی بیندیشند تا بر جهانیان اثبات گردد که حکومت

دینی علاوه بر اداره حکومت درونی اش توانایی اداره

جهانی را دارا می باشد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها