بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۶۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
شخصیت پاک و خدمات ارزنده حاج سید احمد آقا خمینی باید به درستی برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین شود.
تدبیر24:جعفر شجونی با اشاره به شخصیت و خدمات ارزنده یادگار امام (س) گفت:شخصیت ایشان برای همگان به ویژه نسل جوان تببین شده است.
روحانی مجاهد دوران انقلاب با بیان اینکه یادگار امام سفیر صادق رهبر کبیر انقلاب و امین ایشان و مسئولان بود، ادامه داد: شخصیت و خدمات ارزنده یادگار امام برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین شود.
جعفر شجونی در گفت‌وگو با آستان، سید احمد خمینی را یک روحانی وارسته و خدمتگزار حقیقی امام(ره) توصیف کرده و می‌گوید: در سال‌های اولیه انقلاب، ایشان چندبار به منزل ما در محله پامنار رفت و آمد داشتند و بارها از نزدیک با ایشان هم کلام و هم صحبت شده‌ام.
وی شخصیت یادگار امام را مهربان، خوشرو و خوش برخورد و بسیار در بند اخلاق دانست و ادامه داد: ایشان به حدی به ارزش‌های اخلاقی پایند بود که یک بار که به منزل ما آمده بود بعد از اینکه مطلب اصلی خود را مطرح کردند، گفتند " من از آمدن به نزد شما هدفی دیگری نیز دارم" و برای مزاحی کوچک که قبلا با من کرده بودند نیز حلالیت طلبیدند.
این مبارز دوران انقلاب با بیان اینکه حاج احمد آقا عمر و جوانی خود را صرف امام(ره) و انقلاب کرد، گفت: وی از کسانی است که شایستگی رهبری آیت‌الله خامنه‌ای را پس از رحلت امام(ره) اعلام کردند.
به گفته شجونی یادگار امام شخصیتی وارسته، خدوم، نیکوکار و قابل احترام برای همه بود.
این مجاهد دوران انقلاب در مورد تأثیر سید احمد آقا در روند پیروزی انقلاب و سال‌های پس از آن نیز گفت: ایشان سفیر صادق رهبر کبیر انقلاب و امین ایشان و حلقه اتصال بین امام(ره) و مسئولان نظام بودند و تأثیر بسیاری در تحولات و بزنگاه‌های نظام داشته‌اند.
شجونی با بیان اینکه یادگار امام(ره) هرگز دل کسی را آزرده نکرد، خاطر نشان کرد: شخصیت پاک و خدمات ارزنده حاج سید احمد آقا خمینی باید به درستی برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، شجونی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها