بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۶۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
ـ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی گفت: روح امام عزیزمان شاد که در هر فراز و فرود، مردم را ولی نعمت مسئولان می دانستند و در همه صحنه های انقلاب، میزان را رأی مردم معرفی می کردند.

تدبیر24 :به گزارش  ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در آستانه 12 فرودین روز جمهوری اسلامی با انتشار عکسی از خود در کنار امام راحل که مربوط به دوران بستری بودن ایشان در بیمارستان قلب شهید رجایی در زمستان 1358 است، نوشت: دوازدهم فروردین هر سال یادآور یکی از روزهای بزرگ در تاریخ ایران است. اولین رفراندوم مردمی که در آن اکثریت قاطع مردم رأی به تغییر نظام سیاسی دادند و نوع حکومت جدید را تعیین کردند.
وی ادامه داد: روح امام عزیزمان شاد که در هر فراز و فرود مردم را ولی نعمت مسئولان می دانستند و در همه صحنه های انقلاب، میزان را رأی مردم معرفی می کردند.
سید حسن خمینی افزود: فراموش نکنیم که در آن روزها چه شرایطی بر کشور حکمفرما بوده و امام در شرایطی به همه پرسی فرمان می دهند که در انقلاب های مشابه تا سال ها، احساسات انقلابی و مشروعیت ناشی از انقلاب، حکومت ها را از هر نوع مراجعه به آرای عمومی بی نیاز می ساخته است.
وی اضافه کرد: و باز هم فراموش نکنیم که همین، راهی است که امام برای امروز و فردای ما معین کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها