بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۶۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
تدبیر24 : مشاور ایثارگران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت : مراسم نکوداشت و تجلیل و تکریم از استاد فرزانه سرکارخانم گرجی بانوی قرآن پژوه برگزار مي شود .
 نرگس کریمی تصریح کرد: معاونت امور زنان و خانواده معاونت ریاست جمهوری در نظر دارد در سالی که آغاز و پایان آن با شمیم یاس نبوی (ص) معطر گشته است و در آستانه روز معلم با همکاری مشارکت کتابخانه ملی ایران مراسم نکوداشت این بانوی اندیشمند و قرآن پژوه و تنها نماینده زن در مجلس قانون اساسی خبرگان را با جمعی از فرهیختگان قرآن پژوهان فرهنگیان و فعالان بزرگ و سرافراز و افتخار آفرین جامعه زنان و ایران اسلامی برگزار نماید.
 وی افزود: هدف از برگزاری این همایش  ارتقا سطح آگاهی، بینش و نگرش جامعه نسبت به ارج نهادن و پاسداشت زنان ارزشمند، فرهیخته و معرفی آنان به نسل امروزی که ادای احترام از وظایف انسانی و اخلاقی هر فردی است و همچنین روشی تربیتی برای آموزش به نسل جوان می باشد را مد نظر دارد.
مشاور ایثارگران معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: انتظار می رود با همیاری و همکاری دستگاه های زیربط و سازمان های مردم نهاد این طرح به شکل ملی و سازمان یافته با شناسایی زنان پیشکسوت فرهنگ ساز و افتخار آفرین عرصه های مختلف در سراسر کشور به اجرا درآید.
کریمی افزود: دراین برنامه از سردیس سرکار خانم منیر گرجی رونمایی و سپس آن را در موزه کتابخانه ملی نصب خواهد شد و در ادامه کلیپی که بیانگر سیری در تاریخ زندگی سیاسی اجتماعی فرهنگی سركار خانم گرجي كه بيانگر فعاليت ارزشمند ايشان در سه دوره پیش از انقلاب تا به امروز است برای عموم افراد به نمایش در خواهد آمد . در بخش دوم هم  برنامه نشست علمی تخصصی با موضوع زن در قرآن با حضور اساتید و صاحبنظران برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار تدبیر24 وی افزود : در این همایش کتابخانه تخصصی زنان با حضور خانم مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رياست جمهوري و آقای دکتر صالحی امیری رییس کتابخانه ملی افتتاح خواهد شد.
گفتني است اين مراسم روز دوشنبه ٣٠ فروردين از ساعت ٩ صبح الي ١٢ ظهر در سالن حكمت كتابخانه ملي برگزار مي شود .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها